🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ روغن پرنده

بهترین قیمت تابلو رنگ روغن پرنده

بهترین قیمت تابلو رنگ روغن پرنده را از مرجعی که عرضه کننده اصلی می باشد، به دست آورید. این نوع از محصولات در ابعاد مختلف و طرح های منحصر به فردی ارائه می شوند که زیبایی خاصی دارند. از سوی دیگر شاهد فروش تابلو رنگ روغن ایرانی به سبک های گوناگون نیز می باشیم که طبعاً هر کدام شان‌ نرخ های متفاوتی داشته و این امری طبیعی در بازار به شمار می رود.

تابلو رنگ روغن پرنده

وزن های مختلف تابلو رنگ روغن پرنده

تابلو رنگ روغن پرنده

برای انتخاب یک تابلو نقاشی، باید به خصوصیات مختلفی توجه داشت. داشتن اصالت، خلق شدن اثر توسط یک فرد مشهور، زیبایی، رنگ آمیزی خوب و چارچوب عالی، همه این ها فاکتورهای اساسی هستند. از سوی دیگر وزن های مختلف تابلو رنگ روغن پرنده که موضوع بحث ما است نیز وجود دارد که در زیر به چند مورد اشاره می شود:

  • ۹۵ گرم
  • ۱۰۰ گرم
  • ۲۰۰ گرم
  • ۱۵۰۰ گرم
  • ۳۷۰۰ گرم

هر کدام از تابلوها به دلیل داشتن ابعاد مختلف و همینطور چهارچوب های گوناگونی که از جنس های فلزی و یا چوبی دارند، با هم از این منظر تفاوت های اساسی داشته و به همین علت شاهد تنوع وزن می باشیم.

به هر حال، طبیعی است که یک تابلوی کوچک از نوع بزرگ سبک تر باشد. البته به نوع رنگ آمیزی و کاری که انجام شده نیز بستگی دارد. خلاصه این که شما هر کدام از محصولات هنری را که خواسته باشید، با طراحی های خلاقانه و وزن های مختلفی می توانید به راحتی تهیه کنید.

اما درباره این که چطور باید بهترین ها را به دست آورد، ما در بخش بعدی توضیحات کاملی ارائه خواهیم داد.

فروش تابلو رنگ روغن پرنده ایرانی

تابلو رنگ روغن پرنده

با مراجعه به مرکز فروش تابلو رنگ روغن پرنده ایرانی، خیلی راحت امکان این وجود دارد تا بتوان محصولاتی که از سوی بزرگترین هنرمندان خلق شده اند، تهیه کرد. آنها سایزهای متفاوتی داشته و از سوی دیگر، پرنده ها را در حالت های گوناگونی کشیده اند. البته نوع هر کدام از این حیوانات نیز فرق می کند.

بهترین آثار ویژگی هایی هم دارند. مثلاً نوع رنگ آمیزی دقیق می باشد، قاب خوبی داشته و دارای امضای نقاش می باشد. در کل، این مجموعه نوع با اصالت را در دسترس مشتریان خود قرار می دهد. نکته جالب در این است که شما می توانید به عنوان مشتری از هر نقطه ایران خیلی ساده آن تابلویی را که مد نظر دارید، به دست آورید.

دلیل آسانی، نوع عرضه فروشنده است که به گونه آنلاین به پخش کالا مبادرت می ورزد. شما با یک تماس تلفنی از هر نقطه ایران به سادگی قادر هستید تا سفارش زیباترین تابلوها را ارائه داده و سریع نیز آنها را تحویل بگیرید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.