🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی مدرن

تابلو نقاشی مدرن به قیمت روز

بازار تابلو های مدرن داغ داغ است. تابلو نقاشی مدرن تابلویی جدید و شیک است که بازار هنر این روزها را، قبضه کرده است. برای دسترسی راحت مشتریان به خرید سریع تابلو نقاشی، فروشگاه اینترنتی تابلو راه اندازی شده است تا به سهولت از نرخ روز فروش تابلو نقاشی  مطلع شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

تابلو نقاشی مدرن

معجزه تابلو نقاشی مدرن در چیدمان

تابلو نقاشی مدرن

این روزها، تغییر سبک دکوراسیون های داخلی از کلاسیک به مدرن موجب شده است تا تمایل مردم به تابلو نقاشی مدرن افزایش یابد. تنوعی که در این نوع از تابلو نقاشی وجود دارد نیز، دلیل دیگری شده تا مشتریان، تابلو نقاشی مدرن را انتخاب کنند.

تابلو های نقاشی مدرن در انواع مختلفی دسته بندی میشوند که میتوان به تابلو نقاشی با ورق طلا، تابلو نقاشی برجسته مدرن، تابلو دکوراتیو، تابلو رزینی، ترکیب تابلو ورق طلا و رزین و … اشاره کرد.

و اما معجزه تابلو نقاشی مدرن را در تنوع در نقاشی و تکنیک آن و بکارگیری مناسب آن در هر چیدمانی می توان دید. زیبایی وصف ناشدنی که این تابلو در فضا به وجود می آورد، قابل تامل است. وجود طرح های زیبا با رنگ های جذاب در تابلو مدرن، سبب شده است تا دکوراسیونی خاص داشته باشیم. تابلو ها جز جدا نشدنی از چیدمان منزل هستند. به عبارتی دکوراسیون منزل با تابلو کامل میشود.

قیمت تابلو نقاشی مدرن هنری

تابلو نقاشی مدرن

قیمت تابلو نقاشی مدرن در سایزهای مختلف، تغییر می کند. انتخاب بوم های هندسی نیز نسبت به بوم مربعی یا بوم مستطیلی بر روی قیمت تابلو هنری مدرن تاثیر گذار است.

بوم های مستطیلی و مربعی، بوم های متداول در بازار هستند و به فراوان تولید می شوند. اما بوم های هندسی که شامل بوم دایره ای، بوم مثلثی، بوم های چند ضلعی و… هستند، به دلیل آنکه به صورت سفارشی تولید می شوند و یا عرضه آن ها در بازار مصرف کم میباشد، قیمت آن ها بیشتر از بوم مربعی و مستطیلی است. انتخاب نوع بوم در هنگام خرید و سفارش تابلو نقاشی در قیمت گذاری تابلو نقاشی مدرن نقش دارد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.