🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو دکوراتیو اکریلیک

تولید تابلو دکوراتیو اکریلیک

برای تولید تابلو دکوراتیو اکریلیک با چندین نوع از رنگ های سازگار از جنس آکریلیک می توان تابلو های زیبا و جذاب را تولید کرد و حتی از آنها به عنوان تبلو نقاشی و تبلو رنگ روغن نیز استفاده می شود.

همچنین می توان آنها را در دکوراسیون منازل همانند سالن پذیرایی، هتل ها، ورودی نمایشگاه ها، دفاتر کاری، ادارات و غبره به صورت دیواری، یک تکه و بوم با قابلیت شستشو را مورد استفاده قرار داد که علاوه بر دادن حس زیبایی به بیننده باعث بخشیدن روح پر طراوت و تازگی به محیط و محل زندگی می شوند.

تولید تابلو دکوراتیو اکریلیک

نکات مهم راجع به تابلو دکوراتیو اکریلیک

نکات مهم راجع به تابلو دکوراتیو اکریلیک نکات مهم راجع به تابلو دکوراتیو اکریلیک: در این تابلو ها از رنگ های اکریلیک که نوع رنگ شیمیایی می باشد به دلیل درخشندگی و پایداری آن را در انواع تابلو های نقاشی مورد استفاده قرار می دهند.

همچنین بسیاری از این رنگ ها بر پایه ی حلال آب هستند و تابلو را علاوه بر فاقد بو بودن، قابل شستشو می سازند و با ایجاد بافت منسجم باعث جذاب تر شدن طرح روی تابلو شده و به علت گرانروی بالا سریعا خشک می گردند و مشکلات زیست محیطی را ندارند.

در هنگام انتخاب این نوع از تابلو ها از روی بو، رنگ، میزان درخشندگی و در برخی موارد قابلیت شستشو با آب را می توان مد نظر قرار داد و در صورتی که هر کدام از این ویژگی ها را نداشته باشند به معنی اصل نبودن تابلو و نامرغوب بودن آن می باشد،

بازار خرید تابلو دکوراتیو اکریلیک

بازار خرید تابلو دکوراتیو اکریلیک بازار تابلو دکوراتیو: به علت از بین رفتن سریع تابلو های کاغذی، غیر قابل شستشو بودن در بین مردم استفاده از تابلو های دکوراتیو اکریلیک در حال افزایش می باشد، این نوع از تابلو ها در دسته ی تابلو های فانتزی، شیک و مدرن قرار دارند.

یکی از تولید کنندگان انواع تابلو های دکوراتیو مداد آبی می باشد که تابلو های با متد روز را در مدل ها و طرح های مختلف و جذاب در اختیار مشتریان قرار می دهد از جمله این تابلو ها می توان به تابلو های نقاشی و تابلو رنگ روغن اشاره کرد.

تابلو نقاشی و تابلو رنگ روغن به دو صورت کلاسیک و مدرن و به دو صورت بوم دست ساز و یا آماده را در اختیار مشتریان قرار می دهد هر تابلو به نحوی است که انگار رازی را در درون خود پنهان می کند و انتخاب این تابلو ها به متراژ مکانی که بایستی استفاده شوند.

همینطور به احساسات مشتریان و سلیقه آنها، نوع مدل، قیمت و نحوه تهیه این تابلو های با کیفیت بستگی دارد، خریداران می توانند با مراجعه به سایت ها و فروشگاه های آنلاین تابلوی مورد نظر خود را انتخاب کرده و با بهترین قیمت ثبت سفارش نموده و درب منزل تحویل بگیرند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.