🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو حجمی سنتی

خرید بهترین تابلو حجمی سنتی

یکی از تابلوهایی که دارای نقش و طرح هایی متفاوت تر از سایر تابلوهای موجود بوده و زیبایی آن خیلی بیشتر با چشم درک می شود، تابلو حجمی است که در اصطلاح دیگر به آن تابلو برجسته نیز گفته می شود. حال اگر تصمیم خود را برای خرید تابلو حجمی گرفته اید، می توانید از یکی از زیباترین و خاص ترین نوع این محصول همچون تابلو حجمی سنتی دیدن کرده و آنها را که از اصالت و فرهنگ های مختلف ایرانی خبر می دهند، انتخاب نمایید.

خرید بهترین تابلو حجمی سنتی

نحوه انتخاب تابلو حجمی سنتی

نحوه انتخاب تابلو حجمی سنتی تابلو یکی از زینت دهندگان اصلی هر خانه به شمار آمده و زیبایی آن را تکمیل می سازد، دیوار بدون تابلو واقعاً خالی به نظر رسیده و آن روح و انرژی ای که باید در خانه حکمفرما نخواهد گشت، با این وجود می توان پی به اهمیت وافر تابلوی دیواری در یک منزل برد.
اما یکی از تابلوهای بی نظیر و هنرمندانه ای که برای انتخاب، مناسب به نظر رسیده و می توان به سراغ آن رفت، تابلو حجمی سنتی است که واقعاً متفاوت و خاص به چشم می آید.

تابلو حجمی سنتی آکنده از طرح و نقوش برجسته و واقعی بوده که تماما با متریالی همچون چوب، فلز، سنگ و … کار شده اند و یک تصویر عینی و محسوس را در چشم و ذهن حک می کنند، به همین دلیل این سری از تابلوها بسیار بر دل نشسته و یقیناً می توانند نتایج شگرفی را پدیدار سازند.

اما می خواهیم نکاتی را در خصوص نحوه انتخاب تابلو سنتی حجمی بیان نماییم که در این خصوص باید بگوییم که برای انتخاب این تابلو لازم است به متریال بکار رفته در آن دقت کنید که حتماً باید از متریال واقعی و حقیقی باشند، نه صرفاً یک نقش و تصویر کشیده شده.

مثلاً در تابلوی سنتی متریالی که بیش از همه استفاده شده اند شامل حصیر، کاهگل، چوب، پارچه سنتی و … بوده و باید آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید که از استحکام کافی برخوردار باشند و به راحتی کنده نشوند.
یا حتی ظرافت موجود در این تابلوها را هم باید زیر نظر بگیرید که به در هر کجای تابلو به درستی رعایت شده باشند و خبر از یک اثر هنری حرفه ای و برجسته بدهند.

فروش ویژه تابلو حجمی سنتی ماسوله

فروش ویژه تابلو حجمی سنتی ماسوله هم اکنون فروش ویژه تابلو حجمی سنتی همراه با جذاب ترین و قابل درک ترین طرح ها و نقوش صورت گرفته و می توانید طبق یک شرایط عالی اقدام به خرید نمایید.
یکی از تابلوهای بسیار هنرمندانه و پرطرفداری که برای انتخاب موجود بوده و می توانید به سراغ آن بروید، تابلو حجمی سنتی ماسوله است.

این تابلوی منحصر بفرد طرح ملموس شهر ماسوله (از شهرهای استان گیلان) را به تصویر در آورده و تصویر تابلو به قدری نزدیک به واقعیت است که گویی قسمتی از شهر تاریخی ماسوله را دارید از نزدیک مشاهده می کنید.
این تابلوها کاملاً دست ساز و ساخته شده با ورقه های چوب بوده و بسیار ارزشمند به نظر می رسند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.