🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی برجسته

خرید بهترین تابلو نقاشی برجسته

یکی از تجهیزاتی که این روز ها مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته، تابلو نقاشی ها هستند که در طرح های بسیار زیبایی تولید شده و برخی از آن ها با تابلو نقاشی های برجسته شهرت دارند.

خرید بهترین تابلو نقاشی برجسته که توسط طراحان برتر در کشور تولید شده است، آن هن به قیمت بسیار عالی و خوب، از طریق این سایت فروش امکان پذیر بوده و می توان خرید خود را انجام داد.

تابلو نقاشی برجسته

 

ابعاد متفاوت تابلو نقاشی برجسته

تابلو نقاشی برجسته

 

  • تابلو نقاشی برجسته دارای ابعاد مختلفی هستند و از جمله بزرگ ترین آن ها ابعادی در اندازه های نیم متر در سیصد سانتی ‌متر یا چهارصد سانتی متر داشته است.
  • گاهی ممکن است که یک تابلو نقاشی به صورت یک تکه و یک پارچه نباشد، بلکه چند تابلو با کنار هم قرار گرفتن طرح را نشان دهند که از جمله تابلو های بسیار خاص و زیبا به شمار می آیند.
  • در این نوع تابلو ها ابعاد معمولا در حد بیست سانتی در بیست سامتی متر بوده و می تواند از چهار تابلو با همین اندازه تشکیل شده باشد.
  • برخی از آن ها به شکل دایره ای ساخته می شوند و این تابلو ها هم ابعاد نسبتا کوچک یا متوسطی خواهند داشت و سعی می شود که چندان بزرگ تولید نشوند، چرا که بسیاری از طراح ها از تابلو های کوچک استفاده می کنند.
  • مناسب ترین ابعاد برای تابلو های نقاشی با طرح برجسته، طول بیست سانتی و عرض چهل سانتی می باشد که می توان آن ها را هم در پذیرایی های منازل و هم در اتاق های کنفرانس شرکت ها استفاده کرد.

فروش جدیدترین تابلو نقاشی برجسته

تابلو نقاشی برجسته

 

  1. فروش تابلو نقاشی برجسته با جدیدترین طرح ها بسیار افزایش یافته و بازار خرید و فروش آن داغ است و دلیل این امر نیز زیبایی در عین سادگی تابلو های برجسته می باشد.
  2. خرید تابلو نقاشی می تواند به صورت سفارشی هم انجام شود و به این منظور می توان با شماره های گفته شده تماس گرفت و پس از هماهنگی، طرح و ابعاد مورد نظر ارسال شود تا پس از بررسی و ساخت تابلو مورد نظر در اسرع وقت فرستاده شود.
  3. می توان این تابلو ها را به قیمت های بسیار خوبی تهیه کرد و کافی است که به شکل مستقیم و بی واسطه از این مرکز فروش سفارش را ثبت کرد.
  4. خرید های عمده که شامل خرید های بالای چهار تابلو می باشد، تخفیف های ویژه ای به دنبال خواهند داشت، به طوری که نسبت به خرید های تکی تا حدود بیست درثد هم می تواند تفاوت قیمت داشته باشد و به منظور تهیه به صفحه فروش همین سایت هم می شود مراجعه کرد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.