🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ روغن مدرن

خرید تابلو رنگ روغن مدرن از فروشگاه اینترنتی

اگر شما علاقمند به خرید یک تابلو تزیینی رنگ روغن مدرن هستید می توانید انواع مدل ها و طرح های این تابلو را در فروشگاه اینترنتی ما مشاهده کنید و پس از انتخاب به راحتی اقدام به سفارش نمایید. خرید تابلو رنگ روغن مدرن از فروشگاه اینترنتی بسیار ساده و آسان است و هر کسی که دسترسی به اینترنت دارد می تواند در خانه و یا محل کار خود بنشیند و کالای مورد نظر خود را با چند کلیک سفارش دهد و آن را در محل دلخواه تحویل بگیرد.

خرید تابلو رنگ روغن مدرن از فروشگاه اینترنتی

ساده ترین روشهای تميز كردن تابلو رنگ روغن

ساده ترین روشهای تميز كردن تابلو رنگ روغن همان طور که می دانید تابلوهای نقاشی رنگ روغن مانند هر وسیله دیگری نیاز به مراقبت دارند و برای اینکه در طول زمان استفاده همان کیفیت و زیبایی اولیه را داشته باشند، لازم است که به خوبی از گرد و غبار و آلودگی هایی که امکان دارد بر روی آنها قرار گیرد، پاک شوند.
اما چگونه می توان این تابلو ها را پاک کرد؟ چه روش هایی برای تمیز کردن آنها وجود دارد؟ با ما همراه باشید تا شما را با ساده ترین روشهای تمیز کردن تابلو رنگ روغن آشنا کنیم.
از آن جایی که تابلوهای رنگ روغن مقاومت بالایی در برابر آب دارند به راحتی می توانید از یک دستمال مرطوب جهت تمیز کردن آنها استفاده کنید. بهتر است که از یکپارچه و یا دستمال نخی خیلی نرم کمک بگیرید و آن را با مقداری آب و صابون آغشته کنید و خیلی آرام بر روی نقاشی بکشید.
برای پاک کردن قسمت های برجسته دقت بیشتری به خرج دهید و برای نقاطی که با دستمال امکان پاک شدن ندارد می توانید از یک گوش پاک کن استفاده کنید.
شما می توانید دستمال خود را با مقداری روغن زیتون نیز آغشته کنید. استفاده از روغن زیتون نه تنها سبب پاک شدن بهتر تابلوی شما می شود، بلکه شفافیت و ظاهری نو به آن می بخشد و زیبایی را به آن باز می گرداند.
برای اینکه بتوانید از این تابلوها بیشترین میزان استفاده را داشته باشید، توصیه می کنیم که آنها را در یک قاب شیشه ای قرار دهید تا کمتر گرد و غبار را به خود جذب کنند، همچنین بهتر است که آنها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید چرا که عبور مستقیم خورشید به مرور سبب کم شدن کیفیت آنها می گردد.

لیست قیمت تابلو رنگ روغن مدرن

لیست قیمت تابلو رنگ روغن مدرن امروزه استفاده از تابلوهای تزیینی رنگ روغن به دلیل جذابیت زیاد و تغییر سبک زندگی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و در واقع یک وسیله جهت زیباسازی خانه های مدرن محسوب می شود.
این تابلوها در ابعاد و اندازه های گوناگون و طرح های متنوع تولید می شوند به علاوه رنگ های به کار رفته در آنها دارای کیفیت های یکسانی نیستند، از همین رو با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.
شما می توانید جهت اطلاع از قیمت تابلو رنگ روغن به بخش فروش سایت مراجعه نمایید و ضمن دستیابی به قیمت های روز، مدل های جدید را نیز مشاهده نمایید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.