🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید تابلو نقاشی مینیاتوری

نقاشی های مینیاتوری، سبکی از نقاشی است که پیشینه و قدمت زیادی دارد و بسیار ظریف بوده و دارای جزئیات دقیقی است. کشیدن این نقاشی بسیار زمان بر و نیازمند تبحر است و مینیاتوریست ها، یعنی کسانی که نقاشی مینیاتوری می‌کشند، دارای قوه ی تخیل عالی ای نیز هستند. نقاشی مینیاتوری اصالتاً مربوط به کشورهای شرقی و ایران است. تابلو نقاشی مینیاتوری، یک انتخاب هوشمندانه برای داشتن دکوراسیونی شکیل است.

خرید تابلو نقاشی مینیاتوری

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت تابلو نقاشی مینیاتوری

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت تابلو نقاشی مینیاتوری بدون شک چیزی که هنگام مشاهده ی یک تابلو یا اثر هنری توجه همگان را به خود جلب می‌کند، طرح و مفهموم آن است. تشخیص نقاشی مینیاتوری بسیار ساده است، در نگاه اول متوجه خواهید شد که در این اثرهای هنری از بزرگ نمایی یا همان مبالغه و تخیل اقتباس گرفته شده است و تصاویری غیر واقعی و خیالی در آن ها به کار رفته است. یکی از بزرگان این سبک، استاد محمود فرشچیان هستند که با خلق اثر های زیبا و استفاده از رنگ های ترکیبی و غیرترکیبی در این سبک، جزو بهترین ها هستند.

این سبک نوعی از نگارگری به شمار می‌رود و در کشیدن آن از عناصر طبیعی و غیر طبیعی الهام گرفته شده است. علاقه مندان به این رشته می‌توانند با ثبت نام در آموزشگاه های نقاشی و تقلید از اساتید خود، در این حرفه بدرخشند. عوامل مختلفی بر کیفیت یک تابلوی نقاشی مینیاتوری تأثیر گذار هستند که در این بین می‌توان به طرح کشیده شده، نوع و جنس های رنگ های به کار رفته، نوع بوم و در نهایت قاب آن، اشاره کرد.

برای خلق این آثار ابتدا طرح را روی کاغذ می‌کشند و سپس با آبرنگ به دقت به رنگ آمیزی می‌پردازند. یک اثر هنری به ماه ها زمان نیاز دارد تا تکمیل شود، هرچه حجم کار و جزئیات آن بیشتر باشد، مدت زمان بیشتری برای تکمیل آن نیاز است. اگر قصد دارید زیبایی دیوار های منازل خود را چند برابر کنید از تابلوهای نقاشی مینیاتوری کمک بگیرید.

فروش تابلو نقاشی مینیاتوری

فروش تابلو نقاشی مینیاتوری مجموعه مداد آبی با ارزش نهادن به هنرمندان و آثار هنری، و با کمک نقاشان ماهر و نامی کشور، به طراحی و تولید انواع تابلوهای نقاشی زیبا پرداخته است. این مجموعه با خرید تابلو نقاشی از هنرمندان عزیز و خوش سلیقه، با فروش تابلو نقاشی در سبک های مختلف، نیاز هر علاقه مند به هنر را برطرف ساخته است. اگر تمایل دارید منزل خود را زیبا تر کنید، برای خرید فقط کافیست از گالری این مجموعه به صورت حضوری و غیر حضوری دیدن کنید و با خرید از آثار هنری، به کسب درآمد هنرمندان نیز کمک کرده و از آن ها حمایت کنید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.