🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ روغن اورجینال

سفارش تابلو رنگ روغن اورجینال اروپایی

سفارش تابلو رنگ روغن اورجینال اروپایی را به مرجعی که عرضه کننده اصلی می باشد، ارائه دهید. فروشنده آثار هنرمندان بزرگ را توزیع می کند و به این ترتیب، می توانید بهترین ها را به دست آورید. در کنار این، با مراجعه به نمایشگاه تابلو رنگ روغن مدرن، در سبک های گوناگونی قادر هستید تا زیباترین طرح ها را سفارش داده و از سوی دیگر، آنها را سالم و سریع دریافت کنید.

سفارش تابلو رنگ روغن اورجینال اروپایی

راه های تشخیص تابلو رنگ روغن اورجینال

راه های تشخیص تابلو رنگ روغن اورجینال می دانید راه های تشخیص تابلو رنگ روغن اورجینال چیست؟ طبعاً یکی از موضوعات اصلی برای کلکسیونرها همین مسئله است. امروزه هم تجربه نیاز است و نیز دستگاه های خاصی تولید شده اند که به راحتی می توان نوع اصل را از تقلبی تفکیک کرد. ولی یک سری از راه ها هم وجود دارند که در زیر توضیح می دهیم:

  • برای این که یک تابلوی اصل را بشناسید، باید هنرمند بوده، با سبک ها و اسامی مشهور نقاشان آشنا بوده و به امضاء ها نیز اشراف داشته باشید.
  • به تعداد لایه های رنگی، عمق تابلو و قاب بندی ها دقت نمایید. از کارمندان نمایشگاه بخواهید تا پشت تابلو را برای شما نشان دهند.
  • تابلوهای قدیمی بافت کهنه ای داشته و به نوعی پتینه شده اند. از طرفی باید به ریزه کاری نقاشی هم توجه نمایید.
  • به بوم و چوب قاب دقت نمایید. قاب یک اثر هنری هیچگاه تعویض نمی شود و به نوعی ثابت است که می توان از این طریق آنها را شناخت.
  • ردگیری قلم مو هم یکی دیگر از راه های تشخیص است. در تابلوهای جعلی بیشتر از قلم موهای ارزان استفاده می کنند که به راحتی قابل تشخیص اند.
  • نقاشی را بو نمایید. تابلوهایی که از قدمت بالایی برخوردار هستند، کمترین بوی رنگ و نفت را می دهند.
  • به لایه های رنگ به دقت نگاه کنید. برای این که به این موضوع بهتر اشراف داشته باشید، نیاز است تا نسخه کپی اصل را به همراه داشته و بارها آن را با اثر تطبیق دهید.

نمایشگاه تابلو رنگ روغن اورجینال مدرن

نمایشگاه تابلو رنگ روغن اورجینال مدرن با مراجعه به بزرگترین نمایشگاه تابلو رنگ روغن اورجینال مدرن، می توانید آثار هنرمندان نامدار ایرانی و اروپایی را به دست آورید. تابلوهایی که ارائه می گردند، زیبایی خاصی داشته و از جانب دیگر کاملاً اصل می باشند.

عرضه کننده آنها را با قیمت های متنوعی بر اساس نرخ های بازار ارائه می دهد و از سوی دیگر، به سراسر کشور هم توزیع می کند. مشتریانی که مشتاق خرید بهترین اثرها هستند، می توانند خیلی راحت حتی به گونه غیر حضوری تابلوهای اورجینال را به دست آورند.

جهت کسب معلومات بیشتری ما توصیه می نماییم تا با عرضه کننده از طریق شماره های زیر تماس بگیرید و سوالات تان‌ را مطرح نمایید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.