🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

سفارش تابلو رنگ روغن دکوراتیو

تابلو رنگ روغن دکوراتیو ,جزو تابلو های نقاشی پرفروش در میان دوست داران نقاشی می باشد ,چراکه قیمت آن نسبت به دیگر بوم های نقاشی ارزان تر است و  مواد و متریال متفاوتی در ساخت آن ,به کار برده می شود. البته این تفاوت ها ,تاثیر منفی در کیفیت و زیبایی تابلو ندارد. همچنین این تابلو ها, در اندازه های مختلف ساخته می شوند. اگر به دنبال یک تابلو نقاشی زیبا و با قیمت مناسب ,برای منزل یا محل کار خود هستید ,پیشنهاد می کنیم که تابلو رنگ روغن دکوراتیو خریداری کنید.سفارش تابلو رنگ روغن دکوراتیو

از تابلو رنگ روغن دکوراتیو بیشتر بدانید

از تابلو رنگ روغن دکوراتیو بیشتر بدانید  معمولا پارچه ای که بیشتر برای ساخت بوم تابلو رنگ روغن دکوراتیو استفاده می شود به صورت طبیعی تهیه می شود و مصنوعی نیست, زیرا قابل شست و شو می باشد و در صورت ایجاد لک بر روی آن می توانید آن را بشویید و تمیز کنید همچنین اگر از پارچه کنواس طبیعی استفاده کنید عمر تابلو شما زیادتر خواهد شد. یک ویژگی بسیار  خوب این پارچه, این است که هر عکسی که روی این نوع پارچه چاپ شود ,شباهت بسیاری با نقاشی دارد و همین ویژگی باعث پرفروش بودن تابلو دکوراتیو شده است , چرا که شما می توانید تابلو های نقاشی معروف که قیمت آنها بسیار بالا می باشد را با قیمت مناسبی خریداری کنید. چاپ این نوع تابلو ها ,با استفاده از دو نوع دستگاه چاپ انجام می شود ,که یکی از این دستگاه ها یو وی و دستگاه دیگر دستگاه پلات نام دارد. البته چاپ با دستگاه یو وی بهتر است; چراکه طول عمر تابلو نقاشی در این نوع چاپ ,بیشتر از نوع دیگر است.

فروش اینترنتی تابلو رنگ روغن دکوراتیو

فروش اینترنتی تابلو رنگ روغن دکوراتیو فروش تابلو رنگ روغن دکوراتیو به دلیل قیمت مناسب آن ,نسبت به دیگر تابلوها راحت تر است. اگر شما در این عرصه تازه کار هستید و می خواهید تابلو های خود را با قیمت مناسب بفروشید ,بهتر است روش فروش اینترنتی را انتخاب کنید ,چرا که امروزه تعداد کاربران فعال در اینترنت و فضای مجازی ,بسیار بالا می باشد و علاوه بر آن ,شما می توانید در سراسر کشور فروش داشته باشید. برای فروش اینترنتی تابلو های خود ,می توانید از اینستاگرام استفاده کنید و در این برنامه یک صفحه برای فروش تابلو های خود ایجاد کنید و عکس تابلو های خود را ,در این صفحه منتشر کنید و جزییات قیمت تابلوها را در قسمت پایینی عکس درج کنید. فراموش نکنید که عکس هایی که از تابلو های خود منتشر می کنید ,از کیفیت بالایی برخوردار باشند ,تا کاربرانی که قصد خرید تابلو ها را دارند ,بتوانند تمام جزییات تابلو ها را ببینند و با خیال راحت آنها را از شما خریداری کنند. همینطور راجع به قیمت این نوع تابلو ,شما باید قیمت تمام موادی را که در آن استفاده کرده اید, در نظر بگیرید و دستمزد را هم به آن اضافه کنید تا قیمت تابلو شما معلوم شود.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.