🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی ورق طلا

سفارش تابلو نقاشی ورق طلا روی بوم

تابلو نقاشی ورق طلا تابلویی جدید و پرفروش در سبک تابلو های مدرن است که با تکنیک های مختلفی کشیده می شوند. بسیاری از افراد تابلوهای براق و طلایی را بسیار دوست دارند، و به دنبال تابلویی شیک میگردند. تابلو نقاشی ورق طلا گزینه انتخابی مناسبی میباشد. جهت خرید تابلو نقاشی ورق طلا می توانید از میان تابلو های موجود یکی را انتخاب کنید و یا طرح دلخواهتان را سفارش دهید.

تابلو نقاشی ورق طلا

ساخت تابلو نقاشی ورق طلا با تکسچر

تابلو نقاشی ورق طلا

همان طور که مطلع هستید، تابلو های نقاشی برجسته با ابزارها و تکنیک های هنری مختلفی برجسته می شوند. برخی از آن ها با استفاده از کاردک، برخی با استفاده از خمیر سرامیک و تکسچر.

برای برخی از مشتریان سوال ایجاد می شود که تابلو ورق طلا چیست؟ آیا از طلای اصل در این تابلو استفاده می شود؟

در توضیح به این افراد می توان گفت که در تابلو های ورق طلا از ورق طلای مصنوعی استفاده می شود. اما افرادی که قصد تهیه تابلویی ارزشمند و گران قیمت برای منزل خود و یا هدیه به فردی ویژه را دارند، می توانند سفارش ساخت تابلو نقاشی ورق طلا با براده های طلا را ثبت کنند. در این تابلو از براده های طلای اصل به میزان مورد نیاز در تابلو استفاده میشود.

تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا با توجه به سلیقه مشتریان، متفاوت ساخته می شود. برخی تابلو با میزان ورق طلای کمتر و برخی با ورق طلای بیشتر را می پسندند. برخی درخواست استفاده از طلا را در تابلو هنری خود دارند.

در تابلو برجسته با ورق طلا، ورق طلا می تواند بر روی بک گراند تابلو کار شود و یا قسمت های برجسته را با ورق طلا کار کنیم که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد.

سفارش آنلاین تابلو برجسته ورق طلا

تابلو نقاشی ورق طلا

تابلو برجسته ورق طلا از تابلو های جدید و به روز در سبک تابلوهای مدرن است که با طرح های متنوعی برای فروش آماده سازی میشود. تابلو دکوراتیو برجسته با ورق طلا، نمونه دیگری از این نوع تابلو هنری و پرطرفدار است.

اغلب تابلوهای ورق طلا را با طرح گل در بازار مشاهده می کنید. به غیر از طرح گل مدرن، مدلهایی متناسب با معماری های مختلف طراحی شده است که می توانید از طریق مجموعه مداد آبی جهت سفارش آن اقدام کنید.

سفارش آنلاین تابلو نقاشی ورق طلا، به شما این امکان را می دهد تا به صورت اینترنتی از تابلو های موجود بازدید کنید و با یک کلیک ثبت سفارش خود را انجام دهید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.