🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی روی جیر

شرکت تولید تابلو نقاشی روی جیر

تابلو نقاشی دارای انواع مختلفی است که دارای کاربرد و طرح های بسیار زیادی بوده و بر روی موارد مختلفی از قبیل بوم، چوب و موارد مختلف دیگر قابل تولید می ‌باشد، شرکت تابلو نقاشی روی جیر در اقدامی جالب و درخور توجه اقدام به طراحی و تولید انواع تابلوهای جدید و مدرن بر روی جیر کرده است و آنها را با بهترین کیفیت و با تنوع بالایی در طرح و رنگ روانه بازار فروش نموده است.

شرکت تولید تابلو نقاشی روی جیر

نحوه تولید تابلو نقاشی روی جیر

نحوه تولید تابلو نقاشی روی جیر تابلو نقاشی به‌دعنوان یکی از موارد کاربردی و مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف می ‌باشد که دارای انواع مختلفی بوده و با طرح و مدل‌ های گوناگونی تولید و عرضه می ‌گردد. یکی از روش‌ های جدید برای تولید تابلو نقاشی چاپ آن بر روی متریال های مختلفی می‌ باشد که در جدیدترین نمونه آن از جیر به عنوان پایه و قالب اصلی برای طرح و مدل‌ های مختلف استفاده می ‌شود.

نحوه تولید تابلو نقاشی روی جیر بستگی به متریال و استفاده از دستگاه‌ های موردنظر و همچنین جوهر دارد که در تولید و طراحی این نوع تابلوها از کنواس، دستگاه فلت بد، جوهر و غیره استفاده می‌ شود و با استفاده از فرآیند چاپ باعث تثبیت رنگ و طرح بر روی جیر می ‌گردند.

برای تولید و طراحی این نوع تابلو نقاشی ها، طرح را با استفاده از جوهر به‌ صورت مستقیم بر روی کنواس کلاف کشی شده یا همان جیر که بر روی تابلوی بوم قرار گرفته است اعمال می کنند و باعث می ‌شوند تا طرح چاپی، به آسانی بر روی جیر قرار گیرد سپس با استفاده از دستگاه فلت بد باعث می ‌شوند تا روند خشک شدن جوهر بر روی پارچه به آرامی انجام گیرد و سپس با استفاده از دستگاه وارنیش باعث تثبیت رنگ و همچنین مقاومت و ماندگاری بالای تابلو می ‌گردند.

این نمونه تابلوها از استحکام و طول عمر خوبی برخوردار می باشند و دارای مزایای زیادی از قبیل کیفیت عالی، عدم محدودیت در طرح و رنگ، مقاومت در برابر رطوبت و گرما، سرعت چاپ بالا، و قیمت مناسب می ‌باشد.

قیمت روز تابلو نقاشی روی جیر

قیمت روز تابلو نقاشی روی جیر قیمت تابلو نقاشی روی جیر نسبت به نمونه ‌های دیگر بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌ذباشد و خریدار می ‌تواند با هزینه اندک آن را نسبت به نمونه‌ های دیگر خریداری نماید.

قیمت روز تابلو نقاشی روی جیر بستگی به نوسانات بازار دارد و به دلیل تغییرات زیادی که در قیمت مواد اولیه از قبیل جوهر وجود دارد سبب گردیده تا این نوع تابلوها نیز با نوساناتی همراه گردند از طرفی ابعاد و اندازه تابلو و همچنین کیفیت آن نیز از دیگر المان‌ های مؤثر در قیمت‌ گذاری این سبک تابلوها می ‌باشد.

متقاضیانی که قصد خرید تابلوهای مذکور را دارند می‌ توانند از طریق این سایت و تماس با ما نسبت به استعلام قیمت و ثبت سفارش اقدام نمایند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.