🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو حجمی طبیعت

صادرات انواع تابلو حجمی طبیعت

تابلو حجمی طبیعت جزو شناخته شده ترین و مدرن ترین نمونه از انواع تابلو های نقاشی محسوب می‌ شود که توسط هنرمندان ایرانی با ظرافت قابل توجهی تولید می گردد. زیبایی این تابلو ها به حدی است که متقاضیانی را نیز در خارج از ایران به خود اختصاص می دهد. از همین جهت صادرات تابلو حجمی طبیعت در حجم عمده انجام می‌ شود که این صادرات به نحوی در رونق گرفتن اقتصاد ایران تاثیر گذاشته است و سود مالی بسیاری را نصیب هنرمندان ایرانی کرده است.

صادرات انواع تابلو حجمی طبیعت

نحوه ساخت تابلو حجمی طبیعت

تابلو حجمی طبیعت

تابلوی حجمی در واقع نوعی تابلوی سه بعدی است که امروزه مورد پسند اکثریت افراد قرار می ‌گیرد. این تابلو ها به دلیل سه بعدی بودن جلوه خاصی را در دکوراسیون داخلی منازل ایجاد می کنند.

یکی از نمونه های رایج و پر فروش تابلو های حجمی تابلو حجمی طبیعت می باشد. در واقع سه بعدی بودن چنین تابلو هایی موجب شده است تا تصویر طبیعت در این تابلو ها بسیار واقعی تر به نظر برسد.

یکی از راه های ساخت تابلو حجمی طبیعت استفاده از چسب چوب و پودر مل می باشد. در اولین مرحله باید طرح و نقش مورد نظر را بر روی کاغذ پوستی طراحی کنید البته باید در نظر داشته باشید که در این روش باید از چسب چوب رقیق و بی رنگ استفاده کنید.

پس از طراحی نقش مورد نظر خود بر روی کاغذ، با استفاده از کاربن نقش را بر روی چوب انتقال دهید و سپس به کمک ترکیب پودر مل و چسب چوب خطوط انتقال داده شده بر روی چوب را توسط این مخلوط برجسته کنید و قسمت های میانی خطوط را با استفاده از رنگ آکریلیک رنگ آمیزی کنید.

باید نهایت تلاش خود را بکنید که رنگ ها بسیار واقعی تر به نظر برسد. پس از اتمام کار یک روز فرصت دهید تا تابلوی حجمی طبیعت کاملاً خشک شده و آماده گردد.

فروش انواع تابلو حجمی طبیعت

تابلو حجمی طبیعت

انواع تابلو های حجمی طبیعت امروزه به دست نقاشان ماهر با ظرافت بسیار بالایی تولید می ‌شوند که هر یک از انواع این تابلو ها زیبایی منحصر به فردی دارند.

پیشرفت همه جانبه تکنولوژی امروزه فروش تابلوی حجمی را به ساده ترین صورت امکان پذیر کرده است. جهت تهیه این محصول می‌ توان از طریق یکی از ابزار های الکترونیکی به انواع مختلف این تابلو دسترسی پیدا کرد و به صورت عمده و یا جزئی آن را تهیه کرد.

جالب است بدانید که امروزه فروش تابلو حجمی طبیعت نیز به خارج از کشور انجام می شود و آثار هنرمندان ایرانی در بازار جهانی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده‌ اند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.