🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

عرضه انبوه تابلو نقاشی خط

تابلو نقاشی خط یکی از سبک های جدید در هنر نقاشی است که امروزه طرفداران زیادی را کسب کرده است، در این نوع نقاشی با استفاده از تلفیق نقاشی و هنر خوش نویسی ، تابلو ای زیبا به وجود می آید، خط های به کار به برده درآن می تواند متغییر باشد ازجمله نستعلیق، شکسته و حروف جدا وغیره که با استفاده از انواع رنگ ها نوشته می شود،ودر پیش زمینهی نقاشی، در هم آمیخته می شود، نقاشی خط را می توان از عرضه کنندگان معتبر به صورت انبوه وتکی خریداری کرد.

عرضه انبوه تابلو نقاشی خط

مچ کردن تابلو نقاشی با چیدمان منزل

مچ کردن تابلو نقاشی با چیدمان منزل همه ما می دانیم استفاده از انواع تابلو نقاشی در منزل باید یک هماهنگی لازم با دکوراسیون کلی منزل داشته باشد، به عنوان مثال در منازلی که از دکوراسیون سنتی در طراحی آن استفاده شده است ، استفاده از تابلو نقاشی های مدرن توصیه نمی شود. بعضی از نکانی که باید در این موضوع رعایت کرد:

  • در نکته ی اول باید اینطور بیان کرد که در خرید تابلو نقاشی ،سعی کنید از فروشگاه تابلو نقاشی معتبر خرید کنید، تا از زیبایی و کیفیت آن اطمینان داشته باشید.
  • در انتخاب دیوار مناسب، برای قرار دادن تابلوهای نقاشی، دیوار پشت مبل بزرگ ،مناسب ترین دیوار می باشد.اما به این نکته نیز نوجه کنید که ابعاد تابلو نقاشی از مبلتان بزرگ تر نباشد.
  • تابلو نقاشی را در مکانهایی از منزلتان نصب کنید که بیشترین نور را دارد، زیرا نور زیاد زیبایی تابلو نقاشی تان راچند برابر کرده و جلوه ی زیبا تری به منزلتان خواهد داد.
  • سبک وسایل خانه تان را با تابلوی خود مچ کنید، به یاد داشته باشید حتی رنگ های به کار برده در تابلو نقاشی باید تناسب لازم با رنگ وسایل خانه داشته باشد.
  • در اندازه و ابعاد تابلو نقاشی به متراژ خانه توجه ویژه داشته باشید، زیرا همان طور که می دانید استفاده از تابلو های بزرگ در اتاقی با متراژ کم ،آن محل را کوچک تر و حتی دلگیر تر می کند ، این موضوع در خانه هایی با متراژ بزرگ نیز صدق می کند .پس باید تناسب را در اندازه اتاق و تابلو نقاشی رعایت کنید.
  • قاب نقاشی به خودیه خود یک قسمت اساسی از نقاشی در دکوراسیون منزل محسوب می شود به عنوان مثال اگر خانه ی شلوغی دارید سعی کنید از قابی ساده با رنگ ملایم استفاده کنید.
  • تابلو نقاشی را در دیواری نصب کنید که تک رنگ باشد و رنگ روشنی داشته باشد ، زیرا دیوارهای که از کاغذ دیواری استفاده شده، باعث می شود ، تابلو نقاشی دید خوبی نداشته و در میان طرح های دیوار گم شود.

فروشگاه انواع تابلو نقاشی خط

فروشگاه انواع تابلو نقاشی خط این مجموعه همواره در تلاش است با فروش انواع تابلو نقاشی ها از جمله تابلو نقاشی خط ، تابلو نقاشی طبیعت و تابلو نقاشی مدرن با بهترین کیفیت از نظر نوع بوم، و استفاده از رنگ هایی با کیفیت عالی و مرغوب رضایت حداکثری شما مشتریان هنر دوست را جلب نمایید ، در این بین تابلو نقاشی خط با سبک مدرن به دلیل استقبال و ترند شدن در دنیای هنر در انواع خط ها ورنگ ها، به کلکسیون ما اضافه شده است تا به نوعی تمام سلیقه ها از این هنر زیبا و جدید بی بهره نمانند.

ما هدفمان قیمت گذاری متناسب و مقرون به صرفه می باشد و با عرضه انبوه تابلو نقاشی و فروش اینترنتی سعی می کنیم تمام سفارشات را در کمترین زمان ممکن به دست خریدار برسانیم.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.