🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ روغن پروانه

فروشنده تابلو رنگ روغن پروانه

تابلوهای نقاشی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و با استفاده از موادی مانند رنگ و روغن تولید می شوند. این محصولات از محبوبیت فراوانی در سراسر جهان برخوردار هستند. فروشنده تابلو رنگ روغن پروانه به صورت غیر حضوری محصولات خود را در اقصی نقاط کشور عرضه می ‌کند. این تابلوها قیمت مناسبی دارند و می ‌توان به صورت عمده آنها را تهیه نمود.

تابلو رنگ روغن پروانه

 

اطلاعات مختصری درباره تابلو رنگ روغن پروانه

اطلاعات مختصری درباره تابلو رنگ روغن پروانه تابلو رنگ روغن پروانه دارای ابعاد بسیار گوناگون می باشد و با استفاده از رنگ و روغن به تهیه آن بر روی بوم پرداخته شده است. رنگ های به کار برده در آن بسیار شاد و زیبا هستند و می ‌توانند در افزایش روحیه افراد و زیبایی دکوراسیون نقش بسیار موثری داشته باشند.

این تابلو به صورت دیواری آویزان می شود و وزن بسیار مناسبی دارد که امکان جابجایی و انتقال آن را آسان کرده است. توسط بهترین هنرمندان داخلی تولید شده است و هیچ گونه زدگی بر روی تابلو دیده نمی شود.

روغن به کار رفته در آن از جنس اکریلیک می باشد که با قرار گرفتن در برابر نور خورشید و یا با گذشت زمان دچار تغییر و از بین رفتن نمی گردد. این تابلو طرفداران بسیار زیادی دارد و در تمامی دکوراسیون ها می توان به نصب آن پرداخت. می توان به عنوان یک هدیه زیبا آن را به اطرافیان تقدیم نمود.

قیمت روز تابلو رنگ روغن پروانه

قیمت روز تابلو رنگ روغن پروانه قیمت روز تابلو رنگ روغن پروانه تحت تأثیر بسیاری از پارامترها قرار دارد که از مهم‌ ترین آنها می ‌توان کیفیت و نام برند را نام برد. کیفیت تا حد بسیار زیادی تعیین می‌ کند که قیمت محصول افزایش یا کاهش یابد. نرخ این کالا بستگی به نوع مواد اولیه و تولید آن دارد.

همچنین در خط تولید مخارجی در نظر گرفته شده که می ‌تواند در نرخ نهایی محصول تأثیرگذار باشد. جهت استعلام تازه ترین قیمت ها می توان با کارشناسان فروش این شرکت ارتباط برقرار کرد. جهت برقراری ارتباط در قسمت پایین شماره‌ هایی وجود دارد که می‌ توان به راحتی از آنها استفاده نمایید.

قیمت تابلو رنگ روغن به صورت کاملاً تازه و به روز شده در یک جدول مشخص تنظیم می ‌شوند و در اختیار مشتریان قرار داده می شوند. آگاهی از قیمت ها می تواند کمک فراوانی به خریداران کند تا به درستی سفارش خود را تکمیل نمایند.

پس از بررسی قیمت می توانید با استفاده از شماره های ذکر شده با فروشندگان تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت عمده و کلی به ثبت برسانید. تمامی سفارشات به محل مورد نظر در سراسر کشور ارسال می ‌شوند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.