🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو دکوراتیو ورق طلا

فروش انواع تابلو دکوراتیو ورق طلا

فروش انواع تابلو دکوراتیو ورق طلا، از جانب مراکزی که به صورت گسترده اقدام به توزیع انواع تابلو دکوراتیو نموده اند، پیگیری می شود. خرید تابلو دکوراتیو از این مراکز با پرداخت هزینه های بسیار عالی صورت می پذیرد و این می تواند شرایط بسیار خوبی را از هر نظر پدید آورد. در فروش انواع تابلو دکوراتیو مشتریان به نمونه های مختلفی از آن دستیابی داشته و به راحتی اقدام به انتخاب خواهند کرد.

فروش انواع تابلو دکوراتیو ورق طلا

نحوه ساخت تابلو دکوراتیو ورق طلا

نحوه ساخت تابلو دکوراتیو ورق طلا تابلوهای دکوراتیو برای علاقمندان به هنر همواره گزینه مناسبی برای خرید و بهره مندی به عنوان یکی از زیباترین و کاربردی ترین اشیاء دیدنی در منازل بوده اند که افراد پس از خرید، آن را در فضاهای مختلف از منزل قرار داده و جذابیت و شکوه دکوراسیون منازل خود را با استفاده از آن چندین برابر می نموده اند. تابلوهای دکوراتیو ورق طلا یکی از بهترین مدلهای این دسته از تابلوها بوده که طرفداران زیادی دارد.

نحوه ساخت انواع تابلو دکوراتیو ورق طلا:

  • در ابتدا یک سطح دایره و یا مربع شکل را آماده کرده و طرح مورد نظر را با استفاده از مداد روی آن می کشند.
  • مقداری از چسب چوب و پودر مل را با یکدیگر مخلوط کرده و خمیر یکدستی را به دست می آورند. این خمیر تکسچر نام دارد که به صورت آماده در مراکز فروش لوازم هنری می توان آن را خریداری کرد.
  • خمیر داخل یک قیف ریخته می شود. با استفاده از قیف دور تا دور طرح ریخته شده و با استفاده از کاردک، به داخل طرح هدایت خواهد شد.
  • پس از خشک شدن خمیر تکسچر، زمینه تابلو با بهره مندی از رنگ اکریلیک رنگ آمیزی شده و روی طرح با استفاده از چسب ورق طلا، پوشیده می شود.
  • پس از یک ساعت، ورقه های طلا روی آن قرار گرفته و اضافه های آن با قلمو حذف می شود.
  • روی ورقه طلا، با استفاده از لاک الکل پوشیده شده و همچنین کیلر بر روی آن اسپری خواهد شد.

شرکت تولید تابلو دکوراتیو ورق طلا

تابلو دکوراتیو ورق طلا

تولید تابلو دکوراتیو ورق طلا چندان کار سخت و پیچیده ای نیست. در واقع شرکت تولید تابلو دکوراتیو ورق طلا با بهره مندی از کادری زبردست و حرفه ای روند تولید آن را در مدت زمان نه چندان طولانی انجام داده است.
همانطور که می دانید شرکت تابلو دکوراتیو، سعی کرده از بهترین مواد اولیه در این باره استفاده کند و تکنیکهایی که به تولید نمونه های ارزشمند و عالی از تابلو دکوراتیو می انجامد را تماماً مد نظر قرار دهد.
به این ترتیب می توان گفت که این شرکت جایگاهی بس مناسب در این حوزه یافته و به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر تابلو دکوراتیو ورق طلا در بازارهای کشورمان مطرح می گردد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.