🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ روغن برجسته

فروش انواع تابلو رنگ روغن برجسته

فروش انواع تابلو رنگ روغن برجسته به صورت آنلاین و با تعداد بالا برای شما خریداران فراهم شده تا بتوانید تابلوهای زیبایی در طرح و اندازه دلخواه به صورت کلی دریافت نمایید.
تابلوهای خلق شده با رنگ روغن بسیار زیبا هستند چنانچه این تابلو ها به صورت برجسته طراحی شده باشند، زیبایی دو چندانی خواهند داشت که علاقه مندان زیادی به دنبال آن هستند.
طیف وسیعی از رنگ های روغنی در بازار وجود دارد که برخی از آنها بسیار مرغوب بوده و توسط گیاهان تولید شده است رنگهای روغنی بسیار درخشان هستند و می توان توسط آن ها آثار بی نظیری خلق کرد.

تابلو رنگ روغن برجسته

 

چگونه تابلو رنگ روغن برجسته بکشیم؟

چگونه تابلو رنگ روغن برجسته بکشیم؟ تابلوهای ساخته شده توسط رنگ روغن که به صورت برجسته می باشند ابتدا باید بر روی طرح برجسته کار کرد. در بازار خمیر های وجود دارد که می شود توسط آن ها نقاشی های برجسته تولید کرد. خمیر هایی از جنس پلیمر که پس از خشک شدن استحکام بالایی داشته و می توان بر روی آنها نقاشی نمود.
رنگ روغن جزء پرکاربردترین رنگها بوده که از آن می توان بر روی طرح های برجسته استفاده کرد که در انواع مختلفی یافت می شوند.

انواع رنگ های روغنی موجود در بازار:

  • رنگ روغنی مات
  • رنگ روغنی براق

هر یک از رنگ های ذکر شده می توان برای نقاشی تابلوها استفاده نمود که طیف وسیعی از تمامی مدل های رنگ در طبیعت را در بر میگیرد و هنرمندان برای خلق طرح مورد نظر بر روی تابلو می توانند با ترکیب رنگها با هم دیگر، رنگ مورد نیاز خود را تهیه و استفاده نمایند.

تابلوها از تزئینات چشم نواز منازل هستند که تأثیر زیادی در دکوراسیون داشته و برخی از آنها بسیار منحصر به فرد بوده به گونه ای که بیننده با نگاه کردن به آنها، ارتباط خوبی می گیرد.

طرح های خلق شده با رنگ روغن می تواند از مناظر طبیعت، حیوان ها، میوه ها یا حتی چهره انسان ها باشد که به صورت کلاسیک و مدرن توسط هنرمندان عزیز تکمیل شده است.

فروشنده انواع تابلو رنگ روغن برجسته

تابلو رنگ روغن برجسته

فروشنده تابلو باید انواع مختلفی از طرح های زیبا و دوست داشتنی را موجود داشته تا خریدار گزینه های بیشتری برای تهیه بهترین تابلو پیش رو داشته باشد.

تابلوهایی که در فروشگاه ها وجود دارد قیمت یکسانی نداشته و عوامل زیادی بر روی قیمت تابلوها تأثیر می گذارند. عواملی همچون: جنس تابلو و نوع رنگ استفاده شده، سایز و ابعاد تابلوها، نوع و جنس قاب استفاده شده برای تابلو، نوع طرح نقاشی شده و میزان سختی کار.
گاهی برای خلق طرحی زیبا بر روی تابلو، روزها و ماه های زیادی زمان صرف می شود که باعث شده ارزش تابلوها را بالا ببرد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.