🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی اکریلیک

قیمت تابلو نقاشی اکریلیک مدرن

تابلو نقاشی اکریلیک مدرن یکی از تابلوهای جدید و به روزی است که با تکنیک های جدید نقاشان و اجرای طرح های جدید به بازار فروش، عرضه می شود. قیمت فروش تابلو نقاشی اکریلیک در سطح عمده و جزئی متفاوت است. این نوع از تابلو نقاشی، به دلیل تنوعی که در ترکیب متریال های اولیه دیگر با رنگ اکریلیک دارند، در میان تابلو های مدرن از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

تابلو نقاشی اکریلیک

تابلو نقاشی اکریلیک مدرن نمونه ای از تابلوهای پرفروش حوزه هنر و طراحی معماری و دکوراسیون است. تابلو نقاشی رزین نیز از تابلوهای مدرن جدید میباشد که با استفاده از رنگ اکریلیک ایجاد میشود. قیمت تابلو نقاشی اکریلیک در هر تکنیک از نقاشی متفاوت است. برای دانستن علت تفاوت قیمت با ما همراه شوید.

نکات خرید تابلو نقاشی اکریلیک مدرن

تابلو نقاشی اکریلیک

رنگ اکریلیک، رنگی با پایه حلال آب است و از انواع رنگی است که به سرعت خشک میشود و پس از خشک شدن خاصیت ضد آب دارد. این مزیت رنگ اکریلیک باعث می شود تا در ساخت انواع بسیاری از تابلو های هنری مورد استفاده قرارگیرد.

برخی از تابلو های اکریلیک مدرن با طراحی به صورت مجهول و نامحسوس خلق می شوند به عبارتی تصویر مفهوم مشخصی، در این نوع از نقاشی وجود ندارد که به آن نقاشی آبستره می گویند.

یکی دیگر از کاربردهای رنگ اکریلیک، در تابلو نقاشی رزین است. در این نوع نقاشی پس از ایجاد طرح مورد نظر، سطح تابلو را با یک لایه رزین نازک می پوشانیم تا حالت سه بعدی در تابلو نقاشی ایجاد شود.

برخی از تابلو نقاشی های اکریلیک نیز دارای طرح های برجسته هستند.

تابلو مدرن اکریلیک از نمونه تابلوهای پیشنهادی با قیمت فروش مناسب است که مشتریان قدرت انتخاب مدل بیشتری با توجه به دکوراسیون منزل خود دارند.

لازم به ذکر است شما می توانید برای خرید انواع تابلو های اکریلیک ساده و برجسته، ضمن ارتباط با نمایندگی فروش تابلو نقاشی اکریلیک، محصول هنری مدنظر خود را به صورت عمده سفارش داده و آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

تخفیف ویژه خرید تابلو نقاشی اکریلیک

تابلو نقاشی اکریلیک

در هنگام مراجعه برای خرید عمده تابلو اکریلیک مدرن، ممکن است با قیمت متغیری بین تابلوهای مدرن دیگر مواجه شوید. علت این موضوع تنوعی است که تابلو اکریلیک در استفاده از مواد اولیه ای متفاوت در ترکیب خود دارد. همان طور که پیشتر اشاره شد، تابلو رزینی با رنگ اکریلیک، تابلو برجسته اکریلیک، تابلو آبستره اکریلیک، تابلو دکوراتیو اکریلیک و … مواردی از تکنیک های تابلو اکریلیک با متریال مختلف است که موجب تفاوت قیمت در آثار می شود.

اما نکته ای که اهمیت پیدا می کند، تخفیف ویژه ای است که برای خریداران عمده این تابلو نقاشی توسط عمده فروشی های تابلو اکریلیک در نظر گرفته می شود. خریداران عمده می توانند با سفارش انواع تابلو نقاشی اکریلیک در تیراژ بالا، از قیمت ثابت و با تخفیف برخوردار شوند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
24 پاسخ
  1. زهرامومنی
    زهرامومنی گفته:

    سلام و عرض ادب.
    من خودم بسیار از رنگ اکرولیک در نقاشی هایی که بر روی پارچه و لباس و دیوار میکشم استفاده میکنم. بهترین رنگی هست که از تجربه کردنش لذت برده ام. همانطور که گفتید بعد از خشک شدن ضد آب هست و طرح هایی که بر پارچه و لباس کشیده ام آب باعث پاک شدن آن ها نشده است.
    آثاری که شما در این مقاله گذاشته اید بسیار زیبا و چشم نوازند. شما فروش نقاشی مینیمال و کلاسیک نیز دارید یا خیر؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام خانم مومنی
      شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما از طریق پر کردن فرم یا شماره تماس در سایت با ما در ارتباط باشید.

      پاسخ
  2. مهدی ریاحی
    مهدی ریاحی گفته:

    سلام خسته نباشید
    خیلی ممنون که در مورد رنگ اکریلیک اطلاعات خوب ومفید گفتید و مارو با این رنگ عالی آشنا کردید
    ممنون از شما

    پاسخ
  3. مهدیه محمدی
    مهدیه محمدی گفته:

    سلام روز بخیر عض می کنم خدمت شما تاجری گرامی مداد آبی امیدوارم که حالتون خوب باشه سایتتون من بررسی کردم بسیار عالی بود عکس های قدیمی زیبای دلنشین این تابلوها نقاشی هستند و فروشش به چه صورت هست قیمتش رو به صورت تعیین می کنید امکان ارسال فاکتور براتون هست یا خیر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
  4. فاطمه عامریان
    فاطمه عامریان گفته:

    سلام و عرض ادب، واقعا خسته نباشید میگم به تیم حرفه ای نقاشیتون. چه تابلوهای فوق العاده ای رو طراحی کردند. دوست دارم حداقل یکی از اونها رو تو اتاقم قاب کنم. آیا ارسال به سراسر کشور دارید؟

    پاسخ
  5. شهناز اسلامی
    شهناز اسلامی گفته:

    سلام و روز خوش ..توصیه میکنم حتما یه تابلو نقاشی از طبیعت و زیباییهاش با رنگهای اکریلیک تو خونتون داشته باشین تا همیشه یه حس خوب رو تجربه کنین

    پاسخ
  6. شهناز اسلامی
    شهناز اسلامی گفته:

    سلام چه اسم جالبی رو برا محصولتون انتخاب کردین .رنگ آبی نشانه ی آرامش هست .حتما تابلوهایی که با این رنگهای اکریلیک تهیه میشن بسیار زیبا و آرامش بخش خواهند بود

    پاسخ
  7. سحر حیدریان
    سحر حیدریان گفته:

    سلام روزتون بخیر. من دو نمونه از تابلوهای شما خریداری کردم .یه نمونه رزین و یه نمونه اکرولیک .ازکیفیت کار و اینکه هیچ تفاوتی با عکس ها نداشت راضی بودم .
    شما فروش تعداد بالا هم دارین ؟برای فروشگاه میخوام
    قیمت به چه صورت محاسبه میشه ؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام خانم حیدریان عزیز. روز شما هم بخیر
      از انتخاب و خرید شما متشکرم.
      بله فروش تعداد بالا داریم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

      پاسخ
  8. احسان
    احسان گفته:

    تصویر دوم (۲تابلو) بسیار زیباست ترکیب رنگ و نشاطی که میتونه به خونه بده عالیه
    شما با دکوراتیوهام همکاری دارین؟
    ست های قشنگی از کارهاتون در میاد

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام جناب احسان. وقت شما بخیر
      بله همکاری داریم. می توانید از طریق فرم سایت با ما ارتباط بگیرید.

      پاسخ
  9. سعید ساغری زاده
    سعید ساغری زاده گفته:

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مجموعه پرتلاش و نو آور مداد آبی از تابلوهایی که از این مجموعه خریداری کردم واقعا لذت بردم و به دوستان و هنردوستان عزیز هم توصیه میکنم حتما از آثار این مجموعه دیدن فرمایند

    پاسخ
  10. مهدیه عباس زاده
    مهدیه عباس زاده گفته:

    به نظر من تابلو نقاشی اکریلیک مدرن با تکنیک های سه بعدی که داره جالب تر از تابلو های نقاشی مینیاتوری هست پیشنهاد میکنم با بررسی نمونه های مختلف از هر دو مدل نقاشی، خودتون گفته من رو قضاوت کنید.

    پاسخ
  11. سمیرا محمدی
    سمیرا محمدی گفته:

    چه قدر زیباست .دیگه بجای اینکه از کاغذ دیواری که گرون شده است استفاده کنیم میتونیم از دیوار ساده با ترکیب اینها استفاده کنیم وهر موفع ازش خسته شده عوضش کنیم .خیلی خیلی زیبا و با کیفیت است.ایا طرحش رو هم خودمون میتونیم بدیم؟

    پاسخ
  12. هیوامحمودی
    هیوامحمودی گفته:

    باسلام وخسته نباشیدآیاامکان خریدتابلوی نقاشی اکریلیک به صورت تکی هم وجودداره ؟تابلوهای نقاشی اکریلیک بسیاردرخشان وزیباهستند

    پاسخ
  13. افسانه رضایی
    افسانه رضایی گفته:

    سلام خدا قوت
    من عاشق ایم خلاقیت های زیبا هستم و اگر بتونم حتما چند تا از این تابلو های نقاشی بسیار جذاب رو داخل منزلم نصب میکنم چون با رنگ و طرحی که دارن حس خیلی خوبی به صاحب خانه و خود خونه میده.

    این تابلو ها بعضی هاشون با اکرلیک درست شدند و براقی بیشتری دارند😍

    من واقعا افتخار میکنم از تبلیغی که از این سایت میکنم 👏

    پاسخ
  14. فاطمه حاجی اکبری
    فاطمه حاجی اکبری گفته:

    سلام وقت بخیر به عزیزان مجموعه مداد آبی
    ممنون که منو بااین هنر زیبا آشنا کردید واقعا تابلو های خوش رنگ لعابی هستند دست هنرمنداتون درد نکنه

    پاسخ
  15. محمد توفیق علیزاده
    محمد توفیق علیزاده گفته:

    سلام و روز خوش ..توصیه میکنم حتما یه تابلو نقاشی از طبیعت و زیباییهاش با رنگهای اکریلیک تو خونتون داشته باشین تا همیشه یه حس خوب رو تجربه کنین من واقعا مطمئن هستم

    پاسخ
  16. مبیناگودرزی فرد
    مبیناگودرزی فرد گفته:

    سلام و وقت بخیر خدمت شما تابو اکریلیک از تابلو های مدرنی هستش که تقریبا میتونه مناسب همه ی سلیقه ها باشه و ممنون از ازشما که چنین نقاشی هایی رو طراحی کردین

    پاسخ
  17. فرشته نخواهی
    فرشته نخواهی گفته:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید این تابلوها با رنگ اکلیکی زیبایی خاصی دارن و جذاب هستن و نمای خاصی در اتاق ایجاد میکند من که خیلی خوشم اومد ممنونم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.