🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت تابلو ورق طلا مدرن

امروزه به دلیل گران بودن بیش از حد طلا که روز به روز بر ارزش آن افزوده می‌‌شود، خرید تابلو ورق طلا مدرن گزینه‌‌ی بهتری برای خانه‌‌های سلطنتی و لوکس به جای خرید تابلوهای تمام طلا خواهد بود. ضمن اینکه ورق طلا زیبایی‌‌های خاص خود را دارد و اگر نورپردازی مناسبی مخصوصا از نوع تأکیدی در بالای آن استفاده شود نمود و جلوه‌‌ی بسیار بیشتری نیز پیدا خواهد کرد قیمت تابلو ورق طلا با توجه به مقدار طلای استفاده شده تغیر میکند .کسانی که شروع به کشیدنطلا می‌کنند اول از همه باید نقش زیبایی برای پس زمینه خود انتخاب کنند تا بتوانند نقاشی مدرن ورق طلا را بر روی این تابلو ها نقاشی کنند.قیمت تابلو ورق طلا مدرن

مراحل تولید تابلو ورق طلا مدرن

مراحل تولید تابلو ورق طلا مدرن

برای ساخت این تابلوی زیبا، به سطحی به شکل مربع یا دایره نیاز دارید؛ همینطور به خمیر تکسچر، رنگ اکریلیک، چسب ورق طلا، ورق طلا یا ورق نقره.

تکسچر آماده را ، هم میتوانید از فروشگاههای لوازم هنری تهیه کنید و هم خودتان آن را با مل و چسب چوب بسازید. به این صورت که مقدار مساوی از پودر مل و چسب چوب را با هم مخلوط کنید و آنقدر با پشت کاردک هم بزنید تا خمیری کاملا یکدست و یکنواخت به دست آید. این خمیر را میتوانید برای استفاده های بعدی، داخل ظرف دربدار نگهداری کنید.

طرح مورد نظر را با مداد روی سطح تابلو بکشید (میتوانید طرح مورد نظرتان را پرینت گرفته و با کاربن، روی سطح تابلو منتقل کنید)

خمیر تکسچر را داخل یک کیسه پلاستیکی ریخته و گوشه آن را با قیچی ببرید و از آن به عنوان قیف استفاده کنید.

دور تا دور طرح را با تکسچر، خط بیندازید و با پشت کاردک، کمی تکسچر ها را به سمت داخل طرح بکشید تا حالتی طبیعی تر پیدا کند.

پس از خشک شدن تکسچرها، زمینه تابلو را با رنگ اکریلیک مورد نظرتان رنگ کنید و روی طرح را با قلم مو، به چسب ورق طلا آغشته کنید و اجازه دهید تا چند ساعت بماند و چسب ها خشک شود.

سپس ورقه های طلا را روی آن قرار داده و اضافات آن را با یک قلم موی نرم، پاک کنید.

برای آنکه ورق طلا به مرور زمان تغییر رنگ ندهد، باید حتما روی آن، یک دست لاک الکل بزنید.

میتوانید در مرحله آخر، روی تمام سطح تابلو را وارنیش یا اسپری کیلر بزنید و یا به همین صورت از آن استفاده کنید.

برای آویختن تابلو به دیوار هم میتوانید از آویزهای فلزی که در ابزار فروشی ها به فروش میرسد استفاده کنید و آن را با چسب قطره ای یا چسب ۳-۲-۱ به پشت تابلو بچسبانید.

به همین راحتی میتوانید یک تابلوی دکوراتیو بسیار زیبا درست کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

توزیع تابلو ورق طلا مدرن

توزیع تابلو ورق طلا مدرن پخش عمده تابلو ورق طلا به همه شهرها امکان پذیر است و حتی مرغوبترین آنها صادر می‌شود، و در همه مغازه ها و فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد و هم می‌توان بصورت اینترنتی به همه شهرها پخش کرد


توزیع تابلو ورق طلا مدرن در بازار موجود است، پخش کننده تابلو نقاشی در همه جای ایران و در همه شهرها است، توزیع تابلو نقاشی در همه مغازه ها و فروشگاه‌ها است.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.