🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو حجمی سنتی

قیمت خرید تابلو حجمی سنتی

امروزه با افزایش آپارتمان نشینی و زندگی های شهری و مدرنیته، اگر شما هم از محیط یکنواخت منزل خود خسته شده اید و به فکر ایجاد تغییراتی در راستای بخشیدن رنگ و بوی تازه و نمادهای زندگی در منزل و یا محل کار خود هستید، قطعاً یکی از مناسب ترین پیشنهاد ها برای شما تابلو حجمی سنتی می باشد.
در ادامه به طور جزئی با این کالای با ارزش آشنا می شویم.

تابلو نقاشی دیواری

 

انواع تابلو حجمی سنتی

تابلو حجمی سنتی

تابلو های حجمی سنتی به صورت سه بعدی و برجسته ساخته می شوند که این امر باعث می شود مناظر و اماکن موجود در تابلو های حجمی، دارای عمق شوند و حس زندگی را به چشم های بیننده منتقل کنند.
این تابلو ها با استفاده از مواد طبیعی موجود در طبیعت مانند سنگ، چوب، ماسه، شن، کاه و … تولید می شوند که پس از تمیز کردن و ضدعفونی کردن، با ایجاد تغییراتی بر روی آن ها به طور مستقیم در تابلو حجمی مورد استفاده قرار می گیرند؛

علت استفاده از مواد طبیعی در انواع تابلو سنتی این است که رنگ و بوی طبیعت مستقیما در تابلو حجمی سنتی، قابل رویت و ملموس باشد تا باعث شود چشم و ذهن بیننده تلفیقی از هنر و خلاقیت را در کنار هم مشاهده کند.

تابلو های حجمی سنتی می تواند طبق نظر مشتریان با تغییرات کلی و جزئی همراه شود که از عمده ترین تغییرات می توان به قابلیت صداگذاری و نور پردازی در تابلو حجمی اشاره کرد.
اگر مشتری مایل به شنیدن صدای پرندگان، اصوات مختلف طبیعت و حتی صدای آب باشد می توان با تعبیه یک بلندگوی صوتی و قرار دادن حافظه برای آن، این اصوات و یا حتی صدا های مد نظر مشتری را به تابلو اضافه کرد تا در وقت دلخواه صدای تابلو پخش شود.
هم چنین در بخش نور پردازی نیز می توان به صورت کلی و یا متمرکز در بخشی از تابلو نورپردازی را انجام داد؛ به گونه ای که چراغ خانه های روستایی موجود در تابلو، در هنگام تاریکی روشن شود و یا چراغ های نصب شده در جلوی خانه ها در تاریکی، منظره شب های روستا در تابلو را روشن تر و بهتر به نمایش بگذارد.

فروشنده تابلو حجمی سنتی

تابلو حجمی سنتی

تولید تابلو های حجمی سنتی باید با استفاده از هنر و خلاقیت فرد تولید کننده صورت بگیرد و هم چنین دقت فرد تابلو ساز در توجه و اهمیت به جزئیات می تواند تا میزان بسیار بالایی زیبایی و طبیعی بودن تابلو را افزایش دهد؛ به همین جهت لازمه ی یک خرید با کیفیت تهیه کردن آن از یک تولیدکننده و فروشنده تابلو حجمی معتبر است.
فروشگاه آنلاین ما با در اختیار داشتن افراد متخصص در زمینه تولید تابلو های حجمی سنتی توانسته است به عنوان قطب تولید تابلو های حجمی سنتی و به عنوان یکی از برترین فروشندگان این محصول در کشور بازار مصرف خود را پیدا کند.
شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید انواع مختلف تابلو حجمی سنتی طبق سلیقه خودتان، با فروشندگان سایت ما در ارتباط باشید و خرید خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام دهید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.