🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ روغن هنری

قیمت روز تابلو رنگ روغن هنری

اولین چیزی که بعد از مبلمان و لوازم منزل به چشم می آید؛ رنگ دیوارهای منزل و تابلوهای آویزان به آن می باشد. با استفاده از یک تابلوی نقاشی زیبا می توان هم زیبایی و نور منزل را افزوده و هم طول و اندازه دیوارها را بزرگ تر یا بلندتر نشان داد. بنابراین تابلو ها هم نقش تزیینات هم هم مکمل را در هر جایی که به آن نصب باشند ایفا خواهند کرد. برای استعلام قیمت روز تابلو رنگ روغن هنری با ما باشید.

تابلو رنگ روغن هنری

 

مدل های متنوع تابلو رنگ روغن هنری

تابلو رنگ روغن هنری

از مدل های متنوع تابلو رنگ روغن هنری می توان به انواع اجرا شده با سبک های:

  • آبستره
  • رئال
  • آرت دکو
  • کلاسیک
  • اکسپرسیونیسم
  • فیگوراتیو
  • و…

اشاره کرد.

هر کدام از این سبک های هنری دنیا از طرح و رنگ منحصر به فرد بوده و زیبایی مخصوص به خود را دارند، البته در میان تمامی سبک ها؛ رئال و کلاسیک پر طرفدارترین می باشند.

تمامی انواع طرح ها مانند طبیعت بی جان، منظره، پرتره و… با هر سبک هنری قابل اجرا بوده و هر کدام قوانین خاص خود و مخصوص دکوراسیون خاصی می باشند، برای مثال اگر تابلویی مناسب برای خانه ای با مبلمان استیل . سلطنتی هستید باید به سراغ تابلوهای نقاشی با سبک رئال و کلاسیک مانند تابلو های سلطنتی و مناظر با یک قاب عکس منبت کاری طلایی رنگ پر کار باشید.

تابلوهای نقاشی آبستره و اکسپرسیونیسم مناسب خانه هایی با تم مدرن و مبلمانی با رنگ روشن مانند مبل های ال و راحتی می باشند؛ تابلوهایی اغلب عاری از قاب و بسیار ساده که نشانگر سبک خانه باشند؛ بنابراین باید در کنار موضوعیت تابلو به سبک آن نیز در موقع خرید دقت شود.

قیمت تابلو بر اساس نوع اجرا و میزان دقت و قدرت، نوع مدل، اندازه، رنگ اجرا شده، هنرمند اجرا کننده و… بسیار متغیر بوده و نمی توان قیمت واحدی برای ان در نظر گرفت، همچنین تابلوهای اورجینال قیمت بالاتری نسبت به انواع کپی دارند.

فروشگاه تابلو رنگ روغن هنری

تابلو رنگ روغن هنری

با تهیه یک اثر هنری ارزشمند هم به زیبایی خانه و محل کار خود افزوده و هم یک سرمایه گذاری طولانی مدت انجام دهید.

در فروشگاه تابلو رنگ روغن هنری می توانید نمونه های بسیار زیبایی از برترین نقاشی ها و آثاری از بزرگترین اساتید هنری دنیا را مشاهده کرده و از میان آن ها موضوع مورد نظر را با ابعاد و اجرای مورد نظر خود خریداری نموده و در درب منزل و یا هر محل دیگر تحول یگیرید.

ما در این مجموعه با ارائه هر نوع تابلوی نقاشی برای هر نوع سلیقه و با انواع سبک های هنری رایج و مدرن به صورت عمده در خدمت متقاضیان و خریداران محترم از سراسر کشور هستیم. با شماره های موجود در همین صفحه با ما در تماس باشید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.