🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی روی جیر

قیمت روز تابلو نقاشی روی جیر

تابلو نقاشی روی جیر و یا مخمل یکی از تابلوهای بسیار خاص و ویژه می باشد که با توجه به اینکه قیمت مخمل و یا بالاتر از بوم های عادی می باشد کمی قیمت بیشتری نسبت به تابلوهای نقاشی عادی دارد،اما تولیدکنندگان بسیاری اقدام به تولید تابلوهای نقاشی روی جیر با قیمت های بسیار استثنایی و پایین کرده‌اند که در این راستا رضایت هنردوستان را در نظر گرفته اند.

قیمت روز تابلو نقاشی روی جیر

نحوه کار تابلو نقاشی روی جیر

نحوه کار تابلو نقاشی روی جیر کار کردن و نقاشی کشیدن روی تابلو نقاشی جیر کمی متفاوت تر و مشکل تر از نقاشی کشیدن روی تابلو های ساده پارچه ای می باشد به همین جهت باید بگویم که افرادی که با کار کردن روی این نوع از تابلوها آشنایی ندارند باید اطلاعاتی را به دست بیاورند که در این زمینه برای آنها مفید باشد بنابراین ما در این مصرف سعی بر آن داریم که اطلاعاتی در این مورد اشاره بکنیم تا افراد هنردوست و هنر جو در این زمینه با انواع مراحل این نقاشی آشنا شوند.

نحوه کار کردن روی تابلو نقاشی جیر بسیار مشکل تر و حرفه ای تر از تابلو نقاشی ساده می باشد به همین دلیل کسی که روی این نوع از تابلو نقاشی نقاشی می کند باید چندین تجربه نقاشی رو تابلو های عادی داشته باشد.تابلوهای نقاشی جیر از تابلوهای بسیار حساس می باشند که به دلیل پرز هایی که روی این نوع از پارچه وجود دارد حساسیت نقاشی کشیدن روی آن ها بسیار بالا می باشد.

برای نقاشی کشیدن روی این نوع از بوم ها هنرمند باید چندین سال تجربه داشته باشد،بنابراین اگر قصد خریدن تابلوهای نقاشی جیر را داریم باید آن را از هنرمند چیره دست و با تجربه خریداری بکنیم.و تهیه این نوع از تابلوها تکنیک هایی وجود دارد که ما در این مطلب به ذکر آن ها در زیر می پردازیم.

  1. اولین نکته ای که در کار کردن با تابلو نقاشی جیر باید به آن توجه شود این است که در این گونه از تابلوها برخلاف تابلوهای عادی باید از زدن رنگهای روشن روی تابلو شروع با کنید تا خط و مسیر شکلی که میخواهیم ایجاد کنیم برای ما روشن شود.
  2. برای کشیدن این گونه از تابلوها بهتر از قلم موهای زبر و قدیمی استفاده شود تا رنگ کمتری را به خود بگیرد بنابراین استفاده از رنگ کمتر بوی تابلوها موجب زیباتر شدن تابلو و اصلاح اشتباهات هنرمند می شود.

فروشگاه انواع تابلو نقاشی روی جیر

فروشگاه انواع تابلو نقاشی روی جیر انواع فروشگاه تابلو نقاشی حتماً یکی دو نمونه از تابلو نقاشی جیر را در کارهای خود خواهند داشت اما اینکه بدانیم چگونه تابلو نقاشی جیری بهترین نوع آن است و و چه ویژگی‌هایی را در انتخاب آن باید در نظر بگیریم نیاز به داشتن علمی جامع و کامل در رابطه با این تابلو ها می باشد. فروشگاه های بسیاری اقدام به فروش استثنایی از این تابلو می کنند و به این ترتیب قیمت تابلو نقاشی جیری را که به فروش می‌رسانند با تخفیف به مشتریان ارائه می‌کنند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.