🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی چهره

قیمت روز تابلو نقاشی چهره

تابلو نقاشی چهره یکی از محبوب ترین انواع سبک های نقاشی بوده که از دیرباز مورد توجه بسیاری هنرمندان قرار گرفته است. به طور کلی عوامل بسیار زیادی بر قیمت تابلو نقاشی چهره اثرگذار است که از مهمترین آن ها می توان به طرح نقاشی و هنرمندان آن، جنس به کار رفته در تابلو و میزان مقاومت آن و ابعاد آن اشاره کرد. با توجه به نوسانات اخیر بازار، در صورت تمایل به آگاهی قیمت روز تابلو نقاشی چهره می توانید با ما در تماس باشید.

تابلو نقاشی چهره

 

سبک های مختلف تابلو نقاشی چهره

تابلو نقاشی چهره

همانند سایر طرح های نقاشی، تابلو نقاشی چهره دارای سبک های مختلفی می باشد که در ذیل به برخی از مهمترین آن ها می پردازیم:

  1. سبک رئالیسم: در این نوع سبک در واقع چهره را همانگونه هست که ترسیم می شود. در واقع در این نوع سبک زشتی، زیبایی و تمامی فاکتورها به همان صورتی که هست ترسیم می شود. مونالیزا یکی از مشهورترین اثرها در این سبک می باشد.
  2. فتورئالسیم: این سبک در واقع شبیه سبک رئالیسم بوده و تفاوت آن این است که که اثر را از روی عکس چاپ شده خلق می کنند. در این سبک نیز هنرمند به تمامی عناصر موجود در عکس وافادار می ماند و آن را همانگونه که هست ترسیم می کند.
  3. امپرسیونیسم: در این سبک بر خلاف سبک قبلی، در واقع هنرمند بر اساس برداشت مستقیم خود چهره فرد مورد نظر را طراحی می کند. در این سبک هنرم ن با استفاده لخته رنگ ها و به کارگیری ژرفانمایی و پرسپکتیو، طرح مورد نظر خود را خلق می کند.
  4. مینیاتوری: این نوع سبک همانطور که از نامش پیداست سعی در کوچک انگاری تصاویر دارد و از قوانین موجود در نقاشی پیروی نمی کند. مبدا این سبک در واقع ایران پس از اسلام بوده و محمود فرشچیان و رضا عباسی از چهره های به نام این سبک می باشند.

فروشنده عمده تابلو نقاشی چهره

تابلو نقاشی چهره

هنر چهره یکی از هنرهای پر طرفدار بوده که از دیرباز مورد توجه قرار گرفته است. از دلایل اصلی روی آوردن به این نوع هنر می توان میل خودنمایی، برقراری ارتباطات و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. تابلو نقاشی چهره یکی از بهترین تابلو نقاشی بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد.

فروشنده عمده تابلو نقاشی چهره مفتخر است که یکی از فعالان در حوزه هنر نقاشی بوده که در جهت رفع نیاز خریداران و با قیمتی بسیار مناسب اقدام به فروش تابلو نقاشی چهره به صورت عمده می نماید.

خرید عمده این تابلو می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد، چرا که با فروش عمده، قیمت آن به میزان زیادی کاهش می یابد. در صورت تمایل به خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل کنید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.