🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی چند تکه

مراکز فروش تابلو نقاشی چند تکه

مراکز فروش تابلو نقاشی چند تکه محصولاتی با کیفیت و مرغوب را با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند و سبب شده که افراد زیادی متقاضی خرید این محصول باشند. این تابلوها که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند تابلوهایی هستند که تصاویر آن ها دارای رنگ های متنوعی بوده است و در طرح های مختلف نقاشی و به بازار عرضه شده است. این محصول به دلیل آنکه دارای چند تکه است دست ما را برای تزیین و جابجایی باز گذاشته است.

مراکز فروش تابلو نقاشی چند تکه

نحوه نصب تابلو نقاشی چند تکه

نحوه نصب تابلو نقاشی چند تکه نحوه نصب تابلو نقاشی چند تکه بسیار راحت و آسان می باشد و شما میتوانید با اندکی دقت و توجه به راحتی این تابلو را در منزل خود نصب کنید و نمایی زیبا را به دکور منزلتان بدهید.

  • در ابتدا شما باید محل مناسبی را برای این که نصب تابلوهای چند تکه انتخاب کنید و باید فضایی را انتخاب کنید که خلوت باشد و ساعت و سایر تابلوها در اطراف آن موجود نباشد چرا که این محصول می‌ تواند توجه زیادی را به خود جلب کند.
  • اگر تابلوی شما دارای تابلوی دایره و مربع و مستطیل می باشد تابلوی دایره شکل را باید در مرکز قرار دهید و بقیه تابلو ها را اطراف آن بچینید.
  • حالت چیدمان تابلوهای مستطیلی شکل سه تکه آن است که تکه اول را در ناحیه بالاتر نصب کنید سپس برای نصب هر تکه دیگر به اندازه ۸ سانت پایین آمده و تکه بعدی را نصب نمایید.

قیمت روز تابلو نقاشی چند تکه

قیمت روز تابلو نقاشی چند تکه قیمت تابلو نقاشی چند تکه توسط تولید کنندگان و افرادی که در زمینه تولید این محصول تخصص و تجربه کافی را دارند تعیین و تصویب شده است و هیچ فروشنده ای حق فروش این محصول را بالاتر از قیمت مصوب ندارد. قیمت نظارت‌ هایی از سوی رئیس اتحادیه این صنف بر روی نرخ و قیمت کالا انجام می گیرد‌.

برای اطلاع از قیمت روز این کالا شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین به وب سایت رسمی و معتبر ما مراجعه کنید و پس از مقایسه محصولات از لحاظ کیفیت و قیمت کالا هایی را که مد نظر دارید سفارش دهید. بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصول کالای خریداری شده ظرف مدت زمان معین و در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد.

شما باید در هنگام خرید این محصول به ابعاد و اندازه کالا دقت و توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید دقیقاً محصولی را که نیاز دارید با توجه به فضا و دکوراسیون منزل تان انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید در هنگام خرید تمامی اطلاعات لازم را از پشتیبان فروش کالا دریافت نموده و سپس اقدام به خرید نمایید‌.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.