🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

مرکز خرید تابلو نقاشی آبرنگی

تابلو نقاشی برای تزئینات استفاده می شود که دارای مدل و طرح های مدرن و کلاسیک است. این محصول در ابعاد گوناگون تولید می شود. مرکز خرید تابلو نقاشی آبرنگی با قیمت های فوق العاده محصولات را در سراسر کشور ارائه می دهد. نحوه تهیه این محصول به صورت مستقیم می باشد که در کاهش نرخ ها تاثیر داشته و توجه مشتریان را به خود جلب نموده است.

مرکز خرید تابلو نقاشی آبرنگی

اطلاعات کلی تابلو نقاشی آبرنگی

اطلاعات کلی تابلو نقاشی آبرنگی تابلو نقاشی آبرنگی از هنرهای بسیار زیبا می باشد که با استفاده از دست تولید می شود. ظرافت بسیار بالایی دارد و با دقت کامل به طراحی آن پرداخته شده است. طرح و رنگ های بسیار گوناگون و زیبایی دارد که علاوه بر جذابیت دکوراسیون به روحیه دهی افراد کم می کند.

این تابلو با استفاده از بوم که دارای جنس پارچه و چوب می باشد تولید می شود. رنگ های به کار رفته در آن از جنس اکریلیک هستند و می توان به صورت ساده و یا برجسته آنها را خلق نمود.

وزن بسیار کمی دارد و دارای ابعاد متنوع است. این تابلوها معمولا قاب ندارند و به همین دلیل انتقال آنها بسیار راحت تر می باشد. جنس بسیار محکمی دارند و پس از مدت زمان طولانی رنگ آنها ریزش نمی کند.

در برابر رطوبت و نور خورشید مقاومت بسیار بالایی دارد و از بین نمی رود. در برخی از مدل های نفیس آن از رنگ های گیاهی استفاده شده است.

قیمت خرید تابلو نقاشی آبرنگی

قیمت خرید تابلو نقاشی آبرنگی قیمت خرید تابلو نقاشی آبرنگی به دلیل نوسان های موجود و تحریم های ایجاد شده در حال تغییر می باشد و ثابت نیست. کیفیت از مهم ترین عوامل است که می‌ تواند در مشخص کردن قیمت تأثیرگذار باشد. کیفیت به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب به وجود می‌ آید که تولید کنندگان توجه ویژه‌ای به آن دارند.

تازه‌ ترین نرخ ها مطابق با آخرین تغییرات در جدول مشخصی تنظیم شده و در اختیار فروشندگان و مشتریان عزیز قرار داده می شود. می‌توان در صورت خرید عمده این قیمت‌ها را به حداقل رساند. افرادی که به طریق مستقیم این محصول را خریداری می‌کنند به دلیل عدم وجود واسطه ها و دلالان فروش هزینه‌های بسیار کمی را برای محصول می پردازند.

علاوه بر استعلام قیمت تابلو نقاشی توسط فروشندگان در این مجموعه می توان به سفارش از آنها پرداخته و در ادامه شماره هایی قرار داده شده است که می‌توان با استفاده از آنها محصولات مورد نظر را سفارش داد و در محل مورد نظر تحویل گرفت.

بهترین تابلو نقاشی قیمت‌ های کمی را به خود اختصاص می‌ دهد و امکان خرید آن برای همه مشتریان وجود دارد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.