🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی مدرن

نمایشگاه تابلو نقاشی مدرن دکوراتیو

تابلو نقاشی مدرن زیباترین انواع تابلوی نقاشی به شمار می‌رود که در تمامی دکوراسیون های داخلی منازل دارای جایگاه ویژه ای است. نمایشگاه تابلو نقاشی مدرن دکوراتیو انواع بی نظیر و منحصر به فردی از این تابلوها را در اختیار خریداران این محصول قرار می دهد در این نمایشگاه می توانید انواع بسیار زیادی از تابلوهای نقاشی مدرن را خریداری نمایید که از نظر طرح، رنگ و اندازه با یکدیگر تفاوت داشته و منطبق با توان مالی افراد مختلف هستند.

نمایشگاه تابلو نقاشی مدرن دکوراتیو

مشخصات تابلو نقاشی مدرن دکوراتیو

مشخصات تابلو نقاشی مدرن دکوراتیو تابلو نقاشی مدرن دکوراتیو دارای مشخصات زیر می باشد:

  • رنگهای تلفیقی: در هنگام تولید تابلو نقاشی مدرن دکوراتیو از رنگهای شاد و سرزنده استفاده می شود. در بعضی از موارد در هنگام تولید انواع مختلف این تابلو از رنگ های تلفیقی استفاده می شود که در کنار یکدیگر جلوه‌ای بسیار زیبایی به فضا می دهند.
  • اندازه: اندازه تابلو نقاشی یکی از مشخصه های بسیار مهم انواع مختلف تابلو است. تابلو نقاشی در اندازه های بسیار متفاوتی در بازار یافت می شود و اندازه تابلو به اندازه بوم نقاشی کشیده روی آن بستگی دارد.
  • پارچه بوم: پارچه بوم تابلوی نقاشی از جنس پارچه کانواس است که دارای دانه های بسیار ریزی می باشد نقاشی کشیدن را روی آن آسان تر نموده و باعث می‌شود رنگ بر روی تابلوی نقاشی پخش نشود. پارچه کانواس دارای دو نوع طبیعی و مصنوعی می‌باشد که انواع طبیعی آن دارای قیمت بالاتری می‌باشد و کیفیت بسیار بالاتری دارد، اما اگر به دنبال خرید تابلویی با قیمت ارزان هستید، شما میتوانید از انواع بوم با پارچه کانواس غیرطبیعی نیز استفاده نمایید.
  • طرح های مختلف: یکی از مشخصه های تابلو نقاشی جدید این است که روی این تابلو ها طرح های بسیار جدید و منحصر به فردی کشیده می‌شود که از جمله این طرح ها می توان طرح انسان، حیوانات، طبیعت و … را نام برد.

خرید تابلو نقاشی مدرن جدید زیبا

خرید تابلو نقاشی مدرن جدید زیبا خرید تابلو نقاشی جدید مدرن زیبا با قیمتی بسیار مناسب و باورنکردنی امکانپذیر است و خریداران این محصول می‌توانند در محل خرید تابلو نقاشی مدرن زیبا انواع متفاوتی از تابلوها را با قیمت مناسب خریداری نمایند‌.

برای خرید این محصول حتما نیازی به مراجعه حضوری به مکان های فروش نخواهید داشت می توانید با استفاده از روش های غیر حضوری عکس مربوط به تابلو ها و مشخصات فنی آنها را مشاهده نموده و سپس اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول مورد نیاز خود در ابعاد مورد نظر نمایید اگر به روش کار با سایت های اینترنتی آشنایی ندارید، می توانید از طریق تماس تلفنی با همکاران و مشاوران ما محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.