🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی چهره

نمایشگاه تابلو نقاشی چهره زیبا

از زمان های دور رسم و نگهداری تصویری از چهره عزیزان، بزرگان، پادشاهان و علمای دینی بسیار مهم بوده و یکی از بهترین روسهای نگهداری از آن تهیه یک نقاشی از آن می باشد، نقاشی با بهره گیری از تکنیک های بسیار خاص با قابلیت نگهداری طولانی مدت، هنری که می توان آن را بر روی دیوار نصب کرده و از زیبایی و خاطرات مربوط به آن لذت برد. به نمایشگاه تابلو نقاشی چهره زیبای ما خوش آمدید.

تابلو نقاشی چهره

 

معروف ترین انواع تابلو نقاشی چهره

تابلو نقاشی چهره

یکی از پر تعداد ترین انواع نقاشی های بجا مانده از نقاشان معروف و بنام تاریخ؛ انواع تابلوهای چهره می باشد، آثاری اجرا شده از چهره افرادی که برای خانواده شان ارزشمنده بودند، افرادی معروف که باید به یاد می ماندند، رهبران بزرگی که تاریخ از آن ها بسیار یاد کرده است و…

همین امر خود نشان دهنده ارزش و اهمت این نوع تابلو ها می باشد، سفارش و خرید تابلو نقاشی بزرگان فامیل، پدر و مادر، فرزندان و هر شخصی می تواند یک گزینه بسیار لاکچری و ماندگار باشد که هم یک خاطره ارزشمند ساخته و هم یک هدیه بسیار خاص خواهد بود.

این آثار چنان زیبا و با مهارت رسم می شوند تا تمامی حالات چهره و همینطور به نوعی شخصیت ذاتی مدل را در خود نمایان کنند، این تابلو ها قابل اجرا در ابعاد بسیار کوچک تا بسیار بزرگ بوده و مناسب ترین گزینه برای نصب بر روی دیوار می باشند که ارزشی به مراتب بسیار بالاتر از عکس دارند.

یکی از انواع بسیار پر طرفدار این روزها نیز انواع تابلو نقاشی کودک می باشد، تابلوهایی که از کودکان شیرین و دلبند کشیده شده و تمامی ناز و شیرینی آن ها را انعکاس می دهند، این آثار توسط چیره دست ترین هنرمندان معاصر و فعال در این زمینه رسم شده و از بهترین مواد اولیه و رنگ ها و بهترین بوم ها در این کار استفاده می گردد که نقش بسیار مهمی در نتیجه کار و همچنین دوام آن ایفا می کنند.

خرید تابلو نقاشی چهره کودک زیبا

تابلو نقاشی چهره

اگر به یک مرکز مطمئن جهت سفارش و خرید تابلو نقاشی چهره کودک زیبا با اجرای در خور و حرفه ای هستید؛ خوش آمده اید.

در این مجموعه می توانید با ارسال عکس دلخواه و سفارش نوع اجرا و همچنین سایز، نوع رنگ برای اجرا، تغییرات لازم مانند نوع بک گراند و یا هر نوع تصویر دیگر را به راحتی هماهنگ نموده و بهترین اجرا را با بهترین تکنیک ممکن دریافت نمایید.

کارشناسان ما آماده همکاری و پذیرش هر گونه فارش و یا خرید از سراسر کشور بوده و با شماره های موجود در همین صفحه می توانید با ما در تماس باشید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.