🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نمایندگی فروش تابلو نقاشی اکرلیک برجسته

تابلو نقاشی اکریلیک از جدیدترین و پرطرفداین متریالهای نقاشی است که جدیدا به بازار عرضه شده است . اگر به دنبال نقاشی اکریلیک هستید پیشنهاد می کنیم به سراغ حرفه ای ترین برند تابلو بروید .

نمایندگی فروش تابلو نقاشی اکرلیک برجسته ، محصولات زیبای خود را ارائه می کند . می توانید برای مشاهده نمونه کارهای شیک اکرلیک به نمایندگی ها مراجعه فرمایید و تابلوی دلخواه خود را خریداری کنید یا طرح مورد نظرتان را سفارش دهید و در کمترین زمان تابلوسفارشی خود را تحویل بگیرید .

نمایندگی فروش تابلو نقاشی اکرلیک برجسته

آشنایی بیشتر با نقاشی برجسته

آشنایی بیشتر با نقاشی برجسته تابلوهای نقاشی جزو هنرهای دستی هستند که با ابزار و قلموهای مختلف توسط نقاشان ماهر طراحی می شوند .

تفاوت تابلوها در نوع و جنس رنگهای آن است امروزه با گسترش متریالهای رنگسازی ، نوع جدیدی از رنگهای نقاشی مانند ویترای و اکرلیک به بازار عرضه شده اند . اکرلیک در طیف رنگهای شاد و سرزنده وجود دارد و نسبت به سایر جنس رنگ ، از درخشندگی بیشتری برخوردار است رنگهای اکرلیک بسیار خیره کننده هستند و جلوه بیشتری دارند .

یکی از خاصیت رنگ اکرلیک این است که به سرعت خشک می شود و نیازی نیست تا چندین روز منتظر خشک شدن نقاشی بمانید این خاصیت برای نقاشانی که به دنبال ارائه فوری کار خود هستند بسیار مناسب است . علاوه براین اکرلیک بر پایه آب می باشد و نیازی به ترکیب در روغن برزک ندارد از این جهت نیز نیازی نیست برای روغن و حلال های گران قیمت هزینه پرداخت کنید .

رنگ اکرلیک قابلیت این را دارد بصورت برجسته بدون ریزش روی سطح تابلو خشک شود . نقاشان عزیز که مبتدی هستند نیز می توانند به راحتی با این رنگ شاد کار کنند و انواع نقش های برجسته را بوسیله کاردک روی بوم اجرا کنند . برای انجام طرح برجسته بایست رنگ را با آب کاملا رقیق نکنید یا حتی می توانید بدون آب ، با رنگ که به صورت خمیری است و غلظت بالایی دارد این کار را انجام دهید . به این صورت که خمیر غلیظ را با لبه کاردک برمی دارید و آن را به آرامی به هرشکلی که می خواهید روی تابلو می کشید .

نقوش برجسته از آخرین سبکهای نقاشی مدرن است که میان خوش سلیقه ها بسیار محبوب واقع شده و بازار آن داغ است . این نقوش می توانند هر طرحی باشند ، گلدان با گل های برجسته و بیرون زده که تمامی گلبرگهای بر آمده اش به خوبی قابل لمس هستند . درخت ، امواج دریا ، ابرهای آسمان ، افراد با تماشا و لمس آنها خود را میان آن مناظر حس خواهند کرد . شما با داشتن یک تابلوی برجسته ، روح و زندگی را به دکورسیوان خود اضافه خواهید کرد .

مرکز توزیع تابلو نقاشی اکرلیک برجسته

مرکز توزیع تابلو نقاشی اکرلیک برجسته در حال حاضر مراکز بسیاری به پخش و توزیع تابلو نقاشی مشغول هستند . اما فقط مرکز معتبر می تواند جوابگوی تمامی سلیقه ها باشد که در این زمینه مراکز توزیع تابلو موفق شده است انواع تابلوها را از طریق فروش تابلو نقاشی اکرلیک برجسته عرضه کند . تمامی تابلوهای دارای باکیفیت ترین رنگ اکرلیک می باشند در اندازه و ابعادمختلف با قیمت کاملا مناسب به خریداران محترم عرضه می شوند .

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.