🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

واردات تابلو مدرن برجسته اکرلیک

تابلو مدرن برجسته اکریلیک در برخی موارد فروش ویژه می شود و آن را در محصولات پر فروش قرار می دهند که بسیار هم از آن استقبال می شود و فروش ویژه آن بیشتر از طریق فضای اینترنت انجام می شود و افراد برای خرید این محصول به سایت های فروش مراجعه کرده و آن را انتخاب و خریداری می نمایند؛ قیمت واردات تابلو مدرن برجسته اکرلیک نیز در سایت ها و فروشگاه های مجازی درج شده است.

واردات تابلو مدرن برجسته اکرلیک

جدیدترین انواع تابلو مدرن برجسته

جدیدترین انواع تابلو مدرن برجسته تابلو های مدرن در ابعاد و اشکال مختلفی تولید و روانه بازار می ‌شوند. ابعاد این تابلو ها معمولاً ابعاد استاندارد بوده و کمتر پیش می آید که سازنده آن از ابعاد دلخواهی برای تولید محصولات خود استفاده کند. افزون بر آنچه گفته شد، مستطیل این تابلو ها می‌ تواند به صورت افقی یا عمودی باشد.

در مورد طرح و نقشه مربوط به داخل تابلو بایستی گفته شود که این طرح ها معمولاً برگرفته از الگوهای طراحی سنتی، نقشه های کلاسیک، طرح های اسلیمی و بته جقه یا امثال آن است که علاوه بر تابلو برای طراحی انواع رومیزی و پتو نیز مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که اشکال مختلف تابلو برجسته علاوه بر ابعاد، جهت تابلو و طراحی داخل آن به طیف وسیعی از تنوع رنگ نیز وابسته می باشد.

به عبارت دیگر، رنگ بندی نقشه های داخل تابلو نیز عنصر و عامل مهمی در فروش موفقیت آمیز این محصول به شمار می رود. معمولاً الیاف داخل جدیدترین انواع تابلو مدرن برجسته را منسوجاتی تشکیل می دهد که تار و پود قالی یا گلیم یا جاجیم و یا رومیزی های سنتی از آن دوخته و تولید شده اند.

توزیع تابلو مدرن برجسته اکرلیک

توزیع تابلو مدرن برجسته اکرلیک شرکت ها و نمایندگی های زیادی در سطح بازار وجود دارد که در زمینه توزیع تابلو مدرن برجسته اکرلیک در حجم وسیع و گسترده ای فعالیت می کنند. این واحد ها تابلو برجسته را به صورت مستقیم و غیر حضوری نیز بین بازار سراسر کشور، پخش می کنند به نحوی که در این روش، نیازی به مراجعه حضوری مشتری نیست؛ بلکه واحد های عرضه کننده با دریافت سفارش این تابلو ها در سایز و تعداد مورد نظر و هم چنین اخذ وجه آن، کالای سفارش داده شده را در کمترین زمان ممکن به نشانی خریدار ارسال می نماید.

توزیع تابلو مدرن با قیمت مناسب و ارزانی شکل می گیرد زیرا در این روش واسطه ها نقشی ندارند و کالا ها به صورت مستقیم و بدون رد و بدل شدن، از دست توزیع کننده به دست خریدار می رسد از این رو بسیاری از هزینه های اضافی در این مابین به وجود نمی آید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.