🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ روغن برجسته

کارخانجات تابلو رنگ روغن برجسته

تابلوهای نقاشی یکی از زیباترین و ساده ترین ابزار برای افزایش زیبایی دکوراسیون در مکان های مختلف می باشد که انواع مختلفی داشته و زیباترین نوع آن تابلو رنگ روغن برجسته می باشد، کارخانجات تابلو رنگ روغن برجسته این نوع تابلو ها را با استفاده از بهترین طرح ها و درجه یک ترین رنگ روغن ها تکلید می‌ کنند و سپس به قیمت کارخانه و تولید به فروش می رسانند که سبب شده بسیاری از مشتریان از قیمت آن راضی باشند.

کارخانجات تابلو رنگ روغن برجسته

مشخصات تابلو رنگ روغن برجسته

مشخصات تابلو رنگ روغن برجسته تابلو رنگ روغن برجسته دارای مشخصات بسیار زیادی است که در ادامه مطلب مواردی از آن ها به شکل مختصر ارائه خواهد شد؛

  1. یکی از مهم ترین آن ها داشتن قسمت های برجسته در نقاشی است به طور مثال در صورتی که نقاشی دارای طرحی مثل گل باشد قسمت گلبرگ ‌های آن معمولا به شکل برجسته تری نمایش داده می شود که سبب افزایش زیبایی تابلو و مدرن بودن آن خواهد شد.
  2. از آن جایی که در این تابلو از رنگ‌ های روغنی استفاده می ‌شود باعث شده که نقاشی جلوه سه بعدی به خود بگیرد چرا که این نوع رنگ ها بسیار براق هستند و این باعث می شود که حتی از دور نیز طرح تابلو کاملاً مشخص باشد و به چشم بیاید.
  3. اکثر تابلو رنگ های روغن که از نوع برجسته هستند به نحوی تولید می شوند که در صورت بالا رفتن حرارت محیط خراب نشوند و فرو نریزند چرا که رنگ روغن های استفاده شده در آن از نوع ضد حرارت و ضد رطوبت می باشد و به این ترتیب این نوع تابلو ها را حتی می توان در کنار شومینه نیز نصب کرد.

فروشندگان تابلو رنگ روغن برجسته

فروشندگان تابلو رنگ روغن برجسته فروشندگان تابلو رنگ روغن برجسته این نوع تابلو ها را در طرح های بسیار مدرن و زیبا به فروش می رسانند و تمامی این تابلو ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی از نآن ها استقبال کرده اند و گفتنی است که این تابلوها در سایز های مختلفی به مشتریان ارائه خواهد شد.

همچنین مشتریان می توانند به شکل سفارشی نیز این تابلوها از این فروشندگان تهیه کنند، به این صورت که طرح و رنگ تابلو توسط خود مشتری تعیین می‌شود و پس از نهایی شدن خرید این تابلو ها تولید و سپس آماده ارائه به مشتریان خواهد بود، به این منظور تنها کافی است که مشتریان با این مرکز تماس حاصل کنند و پس از این که تابلو های مورد نظر خریداری شد طی چند روز آینده به درب منازل ارسال خواهد شد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.