🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

بازار خرید تابلو رنگ روغن روستا

بازار خرید تابلو رنگ روغن روستا امروزه بسیار از رونق خاصی برخوردار می باشد به طوری که تولید کنندگان این محصول هنری توانسته اند، تابلوی زیبا و مطمئنی را در بازارهای داخلی با رنگ روغن کاملاً با کیفیت تولید کند و آن را به خارج از کشور نیز صادر کنندتا بتوانند هنر مردم ایران را به جهانیان ثابت کنند زیرا هنر نزد ایرانیان است.

بازار خرید تابلو رنگ روغن روستا

عوامل موثر بر کیفیت بصری تابلو نقاشی

عوامل موثر بر کیفیت بصری تابلو نقاشی بر کیفیت بصری تابلوی نقاشی عوامل زیادی دخیل می باشند اول از آن که تابلوهای هنری را به دلیل بالا بودن معنویت آن نمی‌توان برای آن قیمت گذاشت زیرا کاری که با عشق و علاقه بر روی ان انجام می‌شود قیمت ندارد ولی میتوان آن را با معیارهایی اندازه گیری کرد و با قیمتی به دسته مشتریان گذاشت به عنوان مثال این تابلوهای رنگ روغن روستا چوب از استفاده شده است.

و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشند ولی به دلیل این که در داخل کشور تولید می شوند کاملا ارزانتر و مقرون به صرفه تر نسبت به نمونه های وارداتی می باشد. نمونه های وارداتی با بالا رفتن نرخ ارز و دلار قیمت آنها نیز بالا می رود وچوب کار شده محصول داخلی برای محصول می توان یک مزیت به حساب برد. همچنین رنگ های به کار برده شده در این آثار هنری از مواد اولیه عالی که با فرمول خاصی در آمیخته شده است بر روی این تابلو ها نقاشی و نقش می بندد.

تابلو رنگ روغن روستا از کیفیت خوب و بالایی برخوردار می باشد و مواد رنگی استفاده شده در آن از مواد درجه یک روز دنیا می باشد که امروزه با تجهیزات مدرن روز در داخل کشور تولید و به فروش میرسد.

قیمت تمام شده تابلو رنگ روغن روستا

قیمت تمام شده تابلو رنگ روغن روستا قیمت تمام شده تابلو رنگ روغن روستا امروزه با توجه به بالا رفتن نرخ ارز و دلار در چند سال گذشته دچار نوسانات شدیدی نشده است و مقدار کمی قیمت آن دچار تغییر شده است که علت آن هم به خاطر بالا رفتن قیمت مواد اولیه و هزینه حمل آن می باشد و خوشبختانه تولید کنندگان آثار هنری برای اینکه این محصول را بتوانند باز هم بدون واسطه به حداقل قیمت درب کارخانه به دست مشتری برسانند.

از طریق اینترنت فروش مجازی را افتتاح کرده اند.زیرا در فروش حضوری واسطه‌ها باعث می‌شدند تا مبلغ قابل توجهی از محصول بدون هیچ دلیل و علتی بالا رود ولی در این نوع خرید آسان و راحت شما می توانید محصول را کاملاً با قیمتی مناسب و ارزان تهیه کنید و مستقیم با فروشنده خود در ارتباط باشید و کالایی را خریداری کنید که ارزش هنری آن و معنوی آن بیش از از آن چیزی است که شما پرداخت می کنید. قیمت تابلو رنگ روغن بسیار مقرون به صرفه برای خرید می باشد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.