🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

تابلو رنگ روغن برجسته مدرن کلاسیک ساده

برجسته بودن تابلو رنگ آن هم به صورت روغنی یکی از جالب ترین و پرطرفدارترین تابلوها را شکل می دهد که بازخورد خوبی در دنیای امروزی داشته است و بسیاری از طرفداران سبک کلاسیک و مدرن و یا حتی ساده را در نقاشی مجذوب خودش کرده است. تابلو رنگها در واقع بروز دهنده احساسات کشنده و هنرمندی است که ان را طراحی میکند و با لطایف الحیل تجسم خود را از مناظر و امور مختلف ان هم به صورت تابلو رنگ روغنی برجسته بر کاغذ کرافت ارایه می دهند و افراد مختلف را با سلیقه های گوناگون به خود جذب می نمایند در واقع هنرمند درصدد است تا با نقاشی که میکشد روح منظره یا جسمی که می بیند و سعی دارد بکشد را به پرده تابلو منتقل نماید و این روح را در نقاشی خود حبس کند. در حال حاضر استقبال از این تابلو رنگهای روغنی برجسته در ایران زیاد بوده و در نمایشگاه های که در کشورهای مختلف هم برگزار می گردد خریداران و طرفداران خودش را دارد، در ترکیه و کشورهای عربی میتوان این تابلو رنگهای روغنی برجسته را برای فروش در نمایشگاه ها عرضه نمود و از این طریق بازخورد خوبی هم داشت. 

تابلو

تابلو رنگ روغن برجسته مدرن

تابلو رنگهای روغنی در طرحها ونقشهای مختلفی وجود دارند و کشیده می شوند که به یک مورد از انه میتوان به تابلو رنگ روغن برجسته مدرن اشاره کرد، شما می توانید برای بازدید از این تابلوها به نمایشگاه های دایمی یا فصلی در ایران و کشورهای مختلف رجوع کنید و از طرحها و نقشهای ان لذت ببرید در واقع می توان گفت تابلو رنگ روغن برجسته مدرن در بین طرفداران خود دارای جایگاه بسیار ویژه ی است و میتوان گفت که برجسته بودن این تابلوها به همراه تلفیق کردن ان با طحهای مدرن اثری شگرف را رقم خواهد زد که دیده گان ببیندگان و علاقه مندان را به خود خیره خواهد نمود. روشهای زیادی برای برجسته سازی تابلو و فرش وجود دارد که ساده ترین انها در واقع قرار دادن قلمو به طرز خاصی در تابلو است که به صورت ملموسی برجستگی را ایجاد کند واین روش در واقع یکی از ابتدایی ترین روشهاست و مابقی روشها در برجسته کردن تابلوها برمیگردد به استفاده از پودرهای مختلف برای برجسته سازی که می توان از انها هم برای کشیدن تابلو رنگ روغنی برجسته استفاده نمود. در واقع تابلو رنگهای روغنی جز بهترین دسته های نقاشی در سطح جهان قرارمیگیرن که طیف کاری و گوناگونی زیادی هم دارند از این تابلوها میتوان برای تزیین منازل و حتی اداره جات و یا مکانهایی که محل رفت وامد هستند مانند تزیین در هتلها هم بهره برد ورد حال حاضر به عنوان یک کالای هنری پتانسیل خوبی در صادرات و عرضه در بازلرهای خارجی دارند. 

 تابلو نقاشی مدرن

تابلو رنگ روغن برجسته کلاسیک

شما می توانید برای تزیین محل زندگی خودتان یا محل کارتان از تابلو رنگهای روغن برجسته استفاده نمایید البته انتخاب طرح و رنگی که می خواهید در منزل خودتان به کار ببرید بستگی به سلیقه ی خودتان دارد ولی در هر صورت استفاده از این تابلو دکوراتیو در منازل شما باعث خواهد شد تا جلوه ی بسیار زیبا و ویژه ی داشته باشید و لحظاتی دیده گان مهمانان و مخاطبان خودتان را به هنری که در تابلو به کار رفته است خیره کنید وبه منزل خودتان زیبایی و شکوهی قابل وصف دهید شما می توانید این تابلوها را در ابعاد بزرگ هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی نصب نمایید. دراین تابلوها استاد یاهنرمند به گونه ی ماهرانه رنگ را بر پیکره ی پرده یا بوم نقاشی می پراکند و به گونه ی حماسی خلق اثری میکند که در دید بازدید کنندگان تجلی منظره یا شخصی است که عواطف و احساسات بیننده را درگیر خودش می نماید و با هویت و خاطرات گذشته ی ان فرد به نوعی همزاد پنداری میکند در واقع نقاشی هنری است  که در ان به طور خارق العاده و اعجاب انگیزی روح طبیعت یا منظره یا جسم در نقاشی حلول میکند. چه بسا بازی با رنگ در نقاشی از دیدن خود طبیعت واقعی یا خود شخص واقعی نامزد نقاشی بیشتر در روح و جان ادم تاثیر نماید مانند زمانی که شما در یک نقاشی که بیان کننده غروب خورشید است خیره شوید خواهید دید که تلالو نور خورشید و بیرون زدن نامحسوس ان از بین ابرهای تکه تکه موجود در آسمان و پاشش نور سرخ افتاب بی جان دم غروب برسینه ی کوه احساس غریبی در جان ادمی پدیدار میکند و یا منظره ی را درنظر بگیرید که سراسر سبزی و سرزندگی باشد که با نگاه کردن به ان انسان احساس طراوت خواهد کرد همینطور است سایر مناظری که ممکن است به صورت معمایی ذهن ادمی را درگیر نماید و به سوالی در ذهن پرسشگر انسان تبدیل گردد. مناظر به طبعه در طبیعت در جاهای مختلف از نظر زیبایی خودنمایی میکنند اما اینکه این مناظر به صورت حرفه ی بر پرده ی نقاشی گل جای گیرد در واقع این هنر استادی که با دید ریز بینانه و دست چابک و سخت پسند خود به بازی با قلمو و به مصاف و جنگ با پرده ی نقاشی می رود که در این بین ممکن در این مسیر گاها بین او ونقاشی قهر هم اتفاق بیافتد که برای مدتی وی را تحت فکر فرو برد و تجدید نظری در قسمتی از طرح و رنگ نقاشی نماید. هنر استفاده از رنگها هم به خودی خود نیازمند شناخت عمیق از رنگها می باشد واینکه بدانید چطور از ان استفاده کنید در غروب آفتاب نیازمند ایجاد احساس دلتنگی در مخاطب نقاشی است پس چه خوب که از رنگهای سرخ و زرد متمایل به کم جانی استفاده کرد و اگر خواستیم صبح را به تصویر بکشیم بهتر اینکه رنگ ابی و زرد طلایی را در صفحه ی نقاشی بپراکنیم پس روح نقاشی همانند روح شعر از بطن شاعر و نقاش ساتع میشود و جسم و جان نقاشی را در برمیگیرد و به طور مستقیم هم اثرش را در ذهن مخاطبش بر جای می گذارد. 

رنگ روغن کلاسیک

تابلو رنگ روغن برجسته ساده

در بین نقاشیها و تابلو رنگها تابلو رنگ روغن برجسته و تابلو طرح پروانه که به صورت ساده کشیده شده باشد از جایگاه ویژه ی در نزد طرفداران برخوردار است.

خرید و فروش تابلو رنگ روغن برجسته

در بازارهای کنونی و در حال حاضر خرید و فروش تابلو رنگ روغن برجسته و تابلو ضامن آهو را میتوان در فروشگاه ها و نمایشگاه های مربوط به ان انجام داد. 

قیمت تابلو رنگ روغن برجسته

شما می توانید بهترین تابلو رنگها روغن برجسته و تابلو نقاشی غروب را، باتنوع بسیار بالا در طرح و رنگهای مختلف هنری با کیفیت عالی و در ابعاد مختلف و با قیمت بسیار مناسب از سایت ما خریداری نمایید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.