🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

تابلو نقاشی ایرانی معروف طرح فرانسوی

کی از ابزارهای دکوراتیو برای تزئین منزل و محیطهای مختلف تابلو دکوراتیو گل و نقاشی است که می تواند در طرحهای معروف ایرانی یا طرح فرانسوی تولید و ارائه شود. مشهور ترین داده های نقاشی دنیا به طور معمول در موزه ها نگهداری شده و شرایط بسیار ویژه ای برای حفظ این آثار تاریخی و هنری اتخاذ شده است برای مشاهده از نزدیک باید بلیط موزه را تهیه نموده و در فاصله مشخص شده به این تابلو نگاه کنید و همین امر نشان دهنده ارزش بالایی آثار هنری و تاریخی در میان جوامع هنر دوست دنیا است. در کاخهای بسیار بزرگ و باشکوه مانند کاخ ورسای یا کاخ نیاوران در تهران تابلوهای نقاشی بزرگترین هنرمندان عصر نصب می‌ شده است که نشان دهنده ی ارزش استفاده از آثار هنری در لوکس نشان دادن فضاهای داخلی است. 

تابلو

تابلو نقاشی ایرانی

از زیباتریکی از بزرگترین هنرمندان نقاش ایرانی استاد فرشچیان بزرگ است که آثار هنری و تابلوهای مینیاتوری ارزشمندی را تولید نموده است که در موزه های ملی و خارجی نگهداری می شوند. تابلوهای نقاشی ایرانی با سبکهای متفاوتی تولید می شود که می تواند مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته و به عنوان یک سبک جدید در هنر ثبت گردد. این تابلو دکوراتیو در ایران بسیار ارزان قیمت تر است دنیا عرضه می شوند که نشان دهنده ی فرهنگ نامناسب استفاده از نقاشیهای هنرمندان می باشد. ایران یکی از کشورهایی است که هنرمندان بسیار زیادی در آن فعالیت می‌کنند شاید یکی از علتهای پایین بودن قیمت عرضه آثار هنری تعداد بالای این افراد باشد.ین نمونه های هنر ایرانی می توان به تابلو نقاشی مینیاتور اشاره نمود.

تابلو نقاشی های معروف ایرانی

اگر اسم آثار مینیاتور به گوشتان خورده باشد احتمالا می دانید که جزو تابلو دکوراتیو چوبی نقاشی های معروف ایرانی است. نقاشیهای موجود از داستانهای شاهنامه یا حافظ و سعدی شاید از نمونه های معروف تابلوی نقاشی ایرانی به حساب بیاید. در میان هنرمندان نقاش ایرانی کمال الملک یکی از بزرگترین هنرمندان عصر گذشته محسوب می گردد که آثار بسیار بزرگ و ارزشمند تاریخی و ملی را تولید نموده است. 

تابلو نقاشی

تابلو نقاشی فرانسوی

برای درک زیباییهای موجود در تابلو چند تکه نقاشی فرانسوی باید به سیر هنر و تاریخ آن در این کشور توجه کنید. سبکهای اروپایی به عنوان نقاشی بسیار مورد پسند افرادی قرار می گیرد که دوست دارند از تصویر افراد و مهمانی و مجالس به عنوان تابلو نقاشی استفاده کنند. یکی از رایج ترین نمونه های تابلوهای نقاشی که ایرانیها به آن علاقه دارند تابلوهای فرانسوی است.

تابلو نقاشی طرح فرانسوی

سبکهای هنری در تولید آثاری همچون تابلو دکوراتیو سه تکه نقاشی با طرح فرانسوی بسیار تاثیرگذار هستند. کیفیت مواد به کار رفته در ساخت تابلو می تواند ماندگاری آن را تضمین نماید به همین علت بهتر است از رنگهای مرغوب و استاندارد در تهیه تابلو نقاشی استفاده شود تا بعد از اتمام کار این رنگها کیفیت و درخشندگی خود را حفظ نموده و دچار خرابی یا کدری نشوند. بازار رنگها در ساخت یک اثر هنری مانند تابلو نقاشی بسیار تاثیرگذار است هرچقدر کیفیت مواد بالاتر باشد می‌توان انتظار داشت ماندگاری تابلو بیشتر شود. 

خرید تابلو نقاشی

تابلو نقاشی های معروف ایتالیا

لبخند مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی از تابلو دکوراتیو اسب نقاشی های معروف ایتالیا محسوب می شود. هنرمندان ایتالیایی معروف‌ترین آثار را در میان آثار هنری دنیا تولید نموده اند که در موزه های شهر رم و بزرگترین موزه های دنیا این آثار حفظ و نگهداری می شود.

تابلو نقاشی ایتالیایی

در کشورهای اروپایی مانند ایتالیا تابلو دکوراتیو سبز نقاشی یکی از مهم ترین تجلی هنر است و هنرمندان ایتالیایی در تاریخ هنر نقش بسیار مهمی را به عهده داشته اند. هنرمندان این خطه صاحب سبک هنری منحصر به فردی بوده که تاثیر بسزایی در تحولات هنری در تاریخ هنر جهان داشته است. 

تابلو دکوراتیو 30 سانتی

فروش تابلو نقاشی در خارج از کشور

یکی از بهترین راه های کسب در آمد از طریق فروش تابلو دکوراتیو برجسته نقاشی در خارج از کشور است که بازار بهتری برای خرید آثار هنری در اختیار دارد. همانطور که در این مطلب ذکر شد قیمت تابلوهای نقاشی ایرانی بسیار پایین تر از بازار جهانی آن است به همین علت می توان با عرضه محصولات با کیفیت تولید شده در ایران به بازار کشورهای خارجی به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا نمود.

تابلو نقاشی قدیمی خارجی

بیشتر آثاری که در موزه ها نگهداری می شوند تابلو دکوراتیو چشم نقاشی قدیمی خارجی هستند. آثار قدیمی به علت جنبه ی تاریخی ارزش بالاتری دارند و قیمت آنها در مقایسه با نمونه های کم عمر افزایش بیشتری پیدا می کند. باید توجه داشته باشید که آثار هنری ارزش بسیار بالاتری از قیمت خود دارند زیرا هنر نشان دهنده ی روح هنرمندی است که اثر را خلق نموده است و ارزش معنوی آن می تواند بسیار بیشتر از ارزش مادی آن در نظر گرفته شود. 

حمل تابلو نقاشی با هواپیما

به علت ارزش بالای آثار هنری و لزوم دقت در فرآیند حمل و نقل تابلو دکوراتیو بزرگ نقاشی با هواپیما ارسال می شود. حساسیت مربوط برای حمل و نقل آثار هنری مانند نقاشی به علت ظرافت و شکستنی بودن تابلو و امکان از بین رفتن اثر هنری در فرآیند جابه جایی است در ارسال تابلو باید شرایط ویژه ای در نظر گرفته شود که هیچگونه برخوردی با سطح نقاشی اتفاق نیفتد و رنگهای اثر در یکدیگر تلفیق نشوند. حمل و نقل نقاشی با هزینه ی بالایی اتفاق می افتد زیرا به صورت خاصی در بسته بندی های مخصوص قرار داده می شود و در جایگاه مناسبی که دچار ضربه آسیب و برخورد نباشد ارسال می گردد. 

تابلو نقاشی به انگلیسی

در اروپای غربی هنرمندانی که به تولید تابلو دکوارتیو مدرن  نقاشی انگلیسی مشغول هستند با سبکهای متفاوتی این کار را انجام می دهند که این کارها را در سراسر دنیا پرطرفدار کرده است. در این مطلب اشاره ای به چند مدل از تابلوهای نقاشی داشتیم که یکی از زیباترین آیتمهای دکوراتیو در محیط هستند. این روزها دسترسی داشتن به بازارهای آنلاین برای خرید و فروش محصولات یکی از رایج ترین روشهای تجارت را شکل داده است. سایتهای عرضه ی محصولات راحت ترین روش ممکن برای خرید بدون نیاز به اتلاف وقت و هزینه های جابه جایی را مهیا نموده اند. در این سایت امکان خرید آنلاین و عمده ی محصولات نامبرده برای شما عزیزان فراهم شده است  که با قیمتهایی بسیار مناسب در دسترس قرار گرفته است. عرضه ی مستقیم این محصولات اصلی ترین علت کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول است. برای اقدام به خرید این محصولات و داشتن تجربه ای متفاوت از کالای با کیفیت می توانید از طریق سایت با مشاوران فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.