🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

توزیع کنندگان تابلو نقاشی مدرن

تابلو نقاشی مدرن این روز ها طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. یکی از هنر هایی که خالق حهان هستی به انسان بخشیده است، هنر تصویر سازی و نقاشی است. در گذشته نقاشی به کشیده پرتره ی افراد و منظره ها و نقش و نگار حیوانات خلاصه شده بود. اما ذهن و خلاقیت نقاش نامحدود است و این هنر زیبا دچار تغییرات و تحولات عمیقی شده است. نقش های مبهمی این روزا به تصویر کشیده می شود که کاملا متفاوت از نقاشی های پیشین است. این تصاویر ذهن هر فرد را تحت تاثیر قرار می دهد و هر کسی برداشت متفاوتی از آن خواهد داشت. افراد بسیاری هنر نقاشان چیره درست را خریداری و به بازار عرضه می کنند.

توزیع کنندگان تابلو نقاشی مدرن

کاربرد انواع تخته نرد پلاستیکی چیست؟

کاربرد انواع تخته نرد پلاستیکی چیست؟ تخته نرد یک بازی ایرانی بسیار جذاب است. هنگام بازی تخت نرد تمامی ذهن و فکر شما درگیر خواهد شد. این بازی قوانین و شرایط خاص خود را داراست و اگر با ابن بازی هیجان انگیز آشنایی ندارید، توصیه می شود حتما قوانین این بازی را مطالعه کنید.

این بازی ویژگی های خاص و جالبی دارد تمام جزییات این بازی با هدف خاصی انتخاب شده است. بازی تخته نرد از ۳۰ مهره که به دو گروه ۱۵ تایی با رنگ های متضاد تقسیم می شود. ۳۰ مهره ی تخته نرد به معنای ۳۰ روز یک ماه است. در این بازی ۴ قسمت وجود دارد که مهره ها در این قسمت ها قرار می گیرند، ۴ قسمت تخته نرد به معنای از ۴ فصل مختلف سال است. در هر قسمت ۶ خانه قرار دارد که مهره ها مرحله به مرحله درون خانه ها قرار می گیرند، مجموعا ۲۴ خانه وجود دارد که به معنای ۲۴ ساعت شبانه روز است. دو مکعب که به آن تاس گفته می‌ شود نیز تعیین کننده ی مقدار حرکت هر مهره است. که دو حالت شب و روز را یاد آور می شود.

تخته نرد در انواع جنس ها از جمله چوبی، فلزی و پلاستیکی تولید می شود که جنس پلاستیکی آن به خاطر قیمت پایین تری که دارد در بازار بیشتر خرید و فروش می شود.

سفارش مستقیم تابلو نقاشی مدرن

سفارش مستقیم تابلو نقاشی مدرن تابلو های زیبا و جذاب توسط نقاشان چیره دست کشیده می شوند. اکثرا نقاش ها آثار خود را در نمایشگاه های خود به نمایش گذاشته و به فروش می رسانند. بدین ترتیب نقاشی ها به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار عرضه می شوند.

افراد بسیاری نیز هیتند که آقار نقاشان را مجموعا خریداری می کنند و به عنوان واسطه عمل کرده و آن ها را به فروش می رسانند. توزیع کنندگان تابلو تنها زمانی اجازه ی فروش تابلو را دارند که نام اثر تحت مالکیت نقاش ثبت شده باشد. فروش نقاشی بدون نام نقاش یک جرم محسوب می شود. بسیاری نیز به نقاش ها سفارش مستقیم تابلو می دهند و پس از آماده شدن کار، تابلو به دستشان می رسد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.