🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ و روغن

خرید انواع تابلو رنگ و روغن

در تمامی مکان ها آثاری از تابلوهای نقاشی می توان مشاهده کرد. نوعی از این تابلوها، تابلو رنگ و روغن می باشد. در حقیقت خرید انواع تابلو رنگ و روغن و نصب آن به فضای مورد نظر شما روحی تازه و جذابیت خاصی می بخشد. در طرح تابلو رنگ و روغن از تمامی سبک های زمان گذشته تا به امروز که مدرن و کلاسیک خوانده می شود می توان استفاده کرد.

تابلو رنگ و روغن

 

اندازه های مختلف تابلو رنگ و روغن

تابلو رنگ و روغن

در صورتی که خواستار نصب تابلو رنگ و روغن بر روی دیوار هستید. در ابتدا باید اندازه های مختلف تابلو رنگ و روغن را بشناسید تا تابلویی که با اندازه مورد نظر شما هماهنگ می باشد خریداری و نصب نمایید. این اطلاعات را از افرادی که در این حوزه سر رشته دارند می توانید به دست آورید، همچنین راجب این موضوع نیز ما مطلبی کوتاه و مختصر به شما ارائه می دهیم پس تا انتها همراه ما باشید.

  • در تابلو رنگ و روغن از بومی که دارای ابعاد استاندارد و به صورت مستطیل می باشد استفاده شده است. این اندازه ها از کوچکترین ابعاد تا بزرگ ترین ابعاد تشکیل شده است. مانند: اندازه بیست در بیست، چهل در شصت، پنجاه در هفتاد و بسیاری دیگر که از هر کدام بنا به طرحی که باید طراحی و رنگ و آمیزی شود استفاده می باشد.
  • در صورتی که از این نوع تابلو به اندازه ها و یا شکل های دیگری مانند: دایره و مربع بخواهید استفاده کنید. این نوع از تابلو بوم را برای درست کردن باید سفارش دهید تا در شکل و یا اندازه مورد نیاز شما درست شود.

فروش بهترین تابلو رنگ و روغن

فروش بهترین تابلو رنگ و روغن در زمان خرید تابلو از افرادی که تولید تابلو دارند بهتر است خریداری شود. این افراد سعی در فروش بهترین تابلو رنگ و روغن در هر زمینه ای را دارند. در زمان خرید تابلو به فضایی که تابلو رنگ و روغن بر روی آن نصب می شود باید توجه کرد تا به اندازه ایی که وسعت آن فضا اجازه می دهد تابلو را خریداری کنید.

همچنین طرح و رنگ تابلو باید با فضای مورد نظر شما هماهنگی ایجاد کند. از هر نوع قابی که به موضوع و رنگ تابلو رنگ و روغن می آید می توان برای نصب استفاده کرد تا جلوه ای زیباتر و جذاب تر به تابلو بدهد.

در این نوع از اثر هنری قیمت نمی توان تعیین کرد اما قیمت نهایی را اندازه تابلو، نوع رنگ و طرح، همچنین قاب آن تعیین می نماید. به دلیل این که در تابلو رنگ و روغن از هر ایده و طرحی می توان برای طراحی استفاده نمود استفاده از این نوع تابلو در هر مکانی طرفداران بسیاری دارد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.