🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی لاکچری

خرید تابلو نقاشی لاکچری ۸ تکه

تابلوهای نقاشی یکی از مهمترین بخش های تشکیل دهنده دکوراسیون داخلی می باشند و وجود آنها جلوه و شکوه خاصی برای فضای داخلی به ارمغان می آورد. این تابلوها در انواع و اقسام مدلهای مختلف تولید شده اند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. این روزها خرید تابلو نقاشی لاکچری ۸ تکه در تمامی بازارهای داخلی و خارجی رونق فراوانی دارد، زیرا این تابلوها بسیار منحصر به فرد بوده و زینت بخش دیوارهای بخش های مختلف خانه می باشند.

خرید تابلو نقاشی لاکچری 8 تکه

انواع تابلو نقاشی لاکچری را بشناسید

انواع تابلو نقاشی لاکچری را بشناسید تابلوها از زمان های بسیار قدیم برای زیبایی و جلوه بخشیدن به فضاهای داخلی استفاده می شدند و این روند هنوز هم ادامه دارد. طرح های مختلفی که بر روی آنها ترسیم می شود روح و روان انسان را تازه کرده و حس آرامش و نشاط فراوانی را با خود به ارمغان می آورد.

تابلوهای نقاشی که این روزها در بازار مشاهده می کنیم انواع و اقسام مختلفی دارند که در این قسمت به چند نمونه از آنها اشاره می نماییم:

  • تابلو سلطنتی: این تابلوها به معنی پادشاهی و سلطنت هستند و هر کدام از آنها یک داستان خاص و معروف را روایت می کنند و معمولاً برای فضاهایی که دارای سبک سلطنتی هستند مناسب می باشند.
  • تابلو چند تکه لاکچری: این تابلوها مانند پازل به صورت چند تکه هستند و هر تابلو یک بخش از تصویر را در بر گرفته است و تابلوها بدون وجود هم ناقص هستند.
  • تابلو دکوراتیو: این تابلوها با استفاده از نقاشی های دکوراتیو کشیده می شوند و تکنیک های مختلف نقاشی در آنها به کار رفته است.
  • تابلو برجسته: در این تابلوها بخشی از تصویر و یا تمام آن، برجسته تر از سایر قسمت ها می باشد و این امر به تابلو حس واقعی بودن می بخشد.

فروش تابلو نقاشی لاکچری اروپایی

فروش تابلو نقاشی لاکچری اروپایی با وجود اینکه در حال حاضر انواع و اقسام محصولات دکوراتیو به بازار آمده و از زیبایی و جلوه بی نظیری برخوردار می باشند، اما همچنان تابلوهای نقاشی در سبک ها و طرح های مختلف، مشتریان خاص خود را دارا بوده و طرفداران بسیاری دارند؛ اصولاً نقاشی هنری است که به صورت مستقیم با روح و جان انسان سر و کار داشته و یک تابلو نقاشی هیچ گاه قدیمی نمی شود و هر روز که می گذرد بر ارزش آن افزوده می گردد و بسیاری از افراد ترجیح می دهند دیوارهای داخلی منازل و حتی محل کار خود را با این تابلوها زیبا و دل انگیز نمایند.

این روزها بسیاری از طراحان فضاهای داخلی منازل، از تابلو نقاشی اروپایی لاکچری برای جلوه بخشیدن به فضاهای مدرن و حتی سنتی استفاده کرده و به این صورت یک تضاد زیبا ایجاد می نمایند و همین امر موجب رونق فروش تابلو نقاشی با این سبک و سیاق در کشورمان شده است.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
7 پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.