🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید مستقیم تابلو نقاشی مدرن اکریلیک

تابلو نقاشی مدرن اکریلیک ، مانند بسياري از تابلو هاي تزئيني ديگر ، تابلوي زيبايي مي باشد که به جذابيت خانه و اتاق شما مي افزايد. در حال حاضر بازار خريد و فروش تابلو ها از جمله همين تابلو اکروليک در ايران و ساير کشور ها رونق بسياري دارد و خريداران خاص خود را دارد. در ادامه به اين تابلو و نکات نصب و شرکت هاي بازرگاني ان بيشتر مي پردازيم.

خرید مستقیم تابلو نقاشی مدرن اکریلیک

اصول نصب تابلو مدرن در دکوراسیون منزل

اصول نصب تابلو مدرن در دکوراسیون منزل نصب تابلو هاي مدرن مانند ساير تابلو ها ساده ترين راه براي چيدمان چند تابلو روي ديوار ها و پر کردن فضاي خالي مي باشد. اين نوع نصب تابلو درواقع يک نقطه ي مدرن و جديد ايجاد مي کند. در نصب اين مدل تابلو ها شما بايد فضاي ديوار بالاي مبل ها وصندلي ها را براي قرار دادن تابلو ها قرار دهيد.

همچنين اگر در طول ديوار مبل و يا اشيا ديگر وجود ندارد بايد به اين نکته توجه کنيد که ترکيب بندي تابلو هاي نصبي روي ديوار ها و فاصله ي آن تابلو ها از جهت هاي مختلف بالا و پايين ، چپ و راست بايد در تعادل باشد.

همچنين فاصله ي بين تابلو ها بايد حدودا پنج سانتي متر باشد تا از نظر بصري انسجام کافي حفظ شود.این وسیله کاربرد زیادی در صنایع مختلف کاربرد دارد. قدمت استفاده از این محصول به سال های قبل باز می گردد و هر ساله بر حجم تولید و استفاده از آن افزوده شده است. خرید و فروش آن به صورت عمده و جزیی مطابق نیاز و مصرف مشتری انجام می شود؛ و امروزه بازار فروش تابلو اکریلیک عمده رونق زیادی پیدا کرده است.

شرکت بازرگانی تابلو نقاشی مدرن اکریلیک

شرکت بازرگانی تابلو نقاشی مدرن اکریلیک شرکت بازرگانی تابلو نقاشی در ايران به خاطر فراواني درخواست هاي مردم، همواره در حال توليد و پخش اين تابلو ها در بازار ها مي باشد تا در نهايت به خرید تابلو نقاشی توسط مردم بينجامد. بازار خرید تابلو اکریلیک، مانند ساير تابلو هاي نقاشي از رونق بالايي برخوردار است چرا که همواره زيبايي و جلوه ي خانه براي ساکنين يک رکن اساسي و مهم تلقي مي شده است .

اما به اين دليل که تعدادي از شرکت ها و کارگاه هاي پخش و توزيع تابلو اکريليک مخصوصا از نوع مدرن آن، فقط وظيفه ي توزيع اين محصول را دارند و اين محصول را به صورت مستقيم تهيه نمي کنند بلکه به صورت غير مستقيم از کارخانه مي گيرند ، قيمت اين تابلو ها افزايش مي يابد و وجود افراد واسطه گر نيز به قيت اين محصول ضريب دو چندان مي دهند. شما براي خريد اين تابلو هم ميتوانيد به صورت حضوري و هم از فروشگاه هاي مجازي خريد خود را نهايي کنيد

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.