🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید کلی تابلو نقاشی دکوراتیو

تابلو نقاشی دکوراتیو یکی از طرح های جدید و مدرن و بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد که از طرح های بسیار زیبا و جذاب برخوردار بوده و دارای کیفیت و تنوع بسیار زیادی می باشد، خرید کلی تابلو نقاشی دکوراتیو از طریق واحد فروش این محصول در تعداد بالا امکان پذیر گردیده است و با توجه به خرید و سفارش آن به صورت عمده و کلی از نرخ بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

خرید کلی تابلو نقاشی دکوراتیو

3 نکته مهم هنگام خرید تابلو نقاشی

3 نکته مهم هنگام خرید تابلو نقاشی ابزارها و لوازم بسیار زیادی وجود دارند که هر کدام از آنها برای استفاده در فضای داخلی و دکوراسیون بسیار کاربردی و محبوب می باشند و از سبک، طرح و مدل های گوناگون برخوردار هستند که یکی از آنها تابلو نقاشی بوده و از کیفیت و کارایی بسیار خوبی برخوردار است.

برای خرید تابلو نقاشی نکات بسیار زیادی باید مدنظر قرار گیرد که در این بخش از مقاله تنها به 3 نکته مهم جهت خرید این محصول اشاره خواهیم کرد.

  1. یکی از نکات مهم هنگام خرید تابلو نقاشی توجه به ابعاد و اندازه آنها می‌ باشد، تابلوها که دارای اندازه های استاندارد و متفاوت می باشند و در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ تولید می گردند که استفاده از آنها با توجه به متراژ محل نصب و استفاده از آنها نیز قابل تعیین می باشد، بنابراین در هنگام خرید باید به فضا و دکوراسیون داخلی و متراژ آن توجه داشته باشید و با انتخاب اندازه های دقیق از آنها در نقاط خاص و مناسب استفاده کنید.
  2. این نمونه تابلوها دارای انواع مختلف با سبک های متفاوتی می باشند که هر کدام دارای معنا و مفهوم خاص بوده و انتخاب هر کدام از آنها کاملاً سلیقه ای می باشد، بنابراین با توجه به سلیقه خود تابلوهای مناسب را انتخاب کنید.
  3. طرح و رنگ تابلو تاثیر بسیار زیادی در جذب بیننده دارد بنابراین از طرح‌ هابی استفاده کنید که با رنگ سایر چیدمان و دکوراسیون شما هماهنگ بوده و بتواند یک تضاد قابل توجه و یا یک ترادف مناسب با دکوراسیون را به همراه داشته باشد.

انواع تابلو نقاشی از نظر سبک

انواع تابلو نقاشی از نظر سبک همانطور که می دانید نقاشی از جمله هنرهای اصیل و بسیار زیبا و پرطرفدار می باشد که دارای سبک های مختلف و متفاوتی بوده و هنرمندانی که در این زمینه فعالیت می کنند باید با سبک های هنری در امر نقاشی آشنا باشند تا بتوانند زیباترین تابلوهای نقاشی را خلق کرده و آنها را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

تابلو نقاشی از نظر سبک بسیار متنوع می باشد و شاید گاهی معنا و مفهوم آنها برای انسان‌ های عادی کمی سخت و دشوار باشد و تنها افرادی که دارای ذوق و سلیقه هنری بالایی می باشند بتوانند به عمق طرح‌ ها و سبک های اجرا شده در تابلو نفوذ کرده و به معنا و مفهوم خاص آنها دست پیدا نمایند.

از نظر مردم عامی تابلوهای نقاشی شامل طرح های جنگل، دریا، گل، گیاه، طرح زندگی افراد و بسیاری از طرح‌ های ساده و عامیانه می باشد اما زمانی که به عمق این هنر وارد شوید متوجه خواهید شد که از تنوع بسیار زیادی برخوردار بوده و هر کدام از آنها از سبک های خاصی پیروی می کنند.

انواع تابلو نقاشی از نظر سبک شامل 10 نمونه می باشد که به اختصار می توان به سبک هایی از قبیل:

  1. رئالیسم یا واقع گرایی
  2. امپرسیونیسم یا برداشت گرایی
  3. کوبیسم یا حجم گرایی
  4. ورتیسیسم
  5. فوتوریسم
  6. پست امپرسیونیسم
  7. اکسپرسیونیسم یا هیجان نمایی
  8. رمانتیسیسم
  9. اکسپرسیونیسم انتزاعی
  10. نئو امپرسیونیسم

اشاره کرد، این سبک ها از روند های خاصی پیروی می کنند و افرادی که در هر کدام از سبک های نامبرده فعالیت می‌ کنند دارای قدرت تخیل بالا و یا هنر بسیار بالایی در خلق رنگ و طرح های مختلف می باشند و قادر هستند تا زیباترین و بهترین تابلوهای نقاشی را طراحی کرده و در اختیار بازار و خریداران قرار دهند.

راهنمای خرید تابلو نقاشی برای اتاق خواب

راهنمای خرید تابلو نقاشی برای اتاق خواب اتاق خواب محل و مکانی برای آرامش روحی، روانی و جسمی می باشد و توجه به وسایل مختلفی که در آن قرار می گیرد می تواند به ایجاد آرامش بالا در فرد کمک بسیار زیادی نماید.

تابلو نقاشی از جمله فاکتورهای تاثیرگذار در بازی با روح و روان فرد در اتاق خواب می باشد به همین علت افراد باید از تابلوهای مناسب که با روحیه آنها همخوانی می باشد برای استفاده در اتاق خواب خود استفاده کنند، به همین علت در این بخش از مقاله راهنمایی جامع برای خرید تابلو نقاشی برای اتاق خواب اشاره خواهیم کرد.

  • از تابلوهایی که برای اتاق خواب می توان استفاده کرد می‌ توان به تابلو رنگ روغن سلطنتی، تابلو نقاشی چهره، تابلو نقاشی آسمان، تابلو نقاشی دریا، تابلو نقاشی گل و طبیعت و سایر نمونه‌ هایی را نام برد که سرشار از انرژی و نکات مثبت هستند می توان استفاده کرد.
  • حتماً در هنگام انتخاب تابلو به متراژ اتاق خواب خود توجه نموده و از خرید تابلوهای بزرگ برای متراژ های کوچک و یا بالعکس اجتناب نمایید.
  • به طرح و رنگ تابلو نیز توجه داشته باشید تا با دکوراسیون اتاق خواب شما هماهنگ باشد.
  • نقطه مشخص و مناسبی را برای نصب تابلو انتخاب کنید و این نکته را توجه داشته باشید که با دیدن آن حس آرامش به شما در دست دهد.
  • از خرید تابلوهایی که می‌ تواند با احساسات و روان شما به بهترین شکل بازی کند غافل نشوید.

مراکز فروش تابلو نقاشی دکوراتیو

مراکز فروش تابلو نقاشی دکوراتیو از آنجایی که تابلو نقاشی دکوراتیو از بازار خرید و فروش خوبی برخوردار است سبب شده تا مراکز زیادی بتوانند نمونه های مختلف و متنوعی از آنها را در معرض فروش قرار داده و با بهترین نرخ و کیفیت به فروش برسانند.

مراکز فروش تابلو نقاشی دکوراتیو با ارائه تنوع زیادی از این محصول توانسته اند به پوشش سلیقه بسیاری از مصرف کنندگان و خریداران این محصول کمک کرده و زیباترین و خاص ترین مدل هایی که می تواند به جذب بیشتر مشتری کمک نماید را در معرض فروش قرار دهند.

این مراکز فروشنده با ارائه انواع تابلو های مختلف در طرح های متنوع آنها را به شیوه ای نوین از جمله فروش آنلاین و اینترنتی نیز عرضه می کنند و آنها را با کیفیتی بسیار عالی و قابل توجه به فروش می‌ رسانند.

عرضه و فروش این محصولات از طریق این سایت اینترنتی نیز صورت می پذیرد و خریدار می تواند با مراجعه به این سایت و مشخص کردن نوع تابلو آنها را خریداری نموده و از آنها برای استفاده در مکان های مد نظر خود استفاده کند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.