🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

سفارش تابلو خطاطی مدرن دیواری

یکی از انواع تابلو های پرطرفدار امروزی که اخیراً به بازار انواع مختلف تابلو ارائه شده است تابلو خطاطی مدرن می باشد که از لحاظ شکل ظاهری تفاوت اصلی با انواع تابلوهای دیگر و حتی تابلوهای خطاطی دارد.

سفارش تابلو خطاطی دیواری مذکور از فروشنده برتر این محصول در کشور قابل انجام است و کسانی که به این تابلو نیاز دارند می‌توانند در تماس مستقیم با فروشنده نسبت به استعلام قیمت و سفارش آن برای آدرس خود اقدام نمایند.

سفارش تابلو خطاطی مدرن دیواری

نکاتی که باید در مورد تابلو خطاطی بدانیم

نکاتی که باید در مورد تابلو خطاطی بدانیم تابلو خطاطی از جمله تابلوهایی است که هنر خوشنویسی ایرانی را به صورت کامل معرفی می کند؛ این تابلو در انواع مختلف خطوط زیبا از قبیل خط نستعلیق که به عروس خطوط اسلامی معروف است تولید شده و حاصل هنر استادان به نام کشور در این زمینه می باشد.

تابلو خطاطی معمولاً با استفاده از قلم و مرکب و اغلب روی کاغذ گلاسه انجام می شود که زمینه آن می‌تواند سفید یا از ابر و باد باشد که می توانند به عنوان هدیه ای بسیار ارزشمند به دوستان ارائه شوند یا این که در فضای اداری یا خانه جلوه روح نوازی را به این فضاها ببخشند.

از جمله انواع مختلف این تابلوها می‌توان به تابلو خط مرغ، پرنده آزادی، بسم الله کوفی، بشنو، تابلو عشق و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد که از زیبا کم نظیری برخوردارند و نماینده مناسبی برای تابلو خطاطی ایرانی در سایر کشورها محسوب می شوند.

این تابلو ها معمولاً دارای زمینه سفید هستند اما اخیراً نوع رنگی با زمینه سیاه یا سفید نیز به بازار ارائه شده اند و تنوع رنگ در آنها نسبت به سابق به طور چشمگیری افزایش یافته است و به این ترتیب حق انتخاب بیشتری به دوستداران این تابلو می دهند.

پخش تابلو خطاطی مدرن

پخش تابلو خطاطی مدرن پخش تابلو خطاطی مدرن توسط فروشنده این تابلو در ابعاد و اندازه های مختلف به راحتی از طریق همین وب سایت انجام می شود و فروشنده اطلاعات کاملی در مورد هر یک از این تابلوها را در بخش محصولات سایت قرار داده تا کسانی که دارای نمایشگاه و فروشگاه تابلو هستند یا صادرات انواع تابلو خطاطی به کشورهای دیگر را انجام می‌دهند بتوانند با مراجعه به این بخش از سایت اطلاعات خود در مورد این تابلو را افزایش دهند و پس از استعلام قیمت در صورت تمایل ثبت سفارش خود را انجام دهند.

پخش این تابلو نیاز به مراجعه حضوری در مرکز پخش این تابلو را برطرف می‌کند و خریداران می‌توانند از طریق تلفنی و شبکه‌های اجتماعی نیز به راحتی و در اسرع وقت این تابلو را درخواست نمایند و به همین خاطر شماره تلفن و لینک شبکه‌های اجتماعی فروشنده در صفحه اول همین سایت قرار داده شده است.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
6 پاسخ
  1. محمد جواد اسدی
    محمد جواد اسدی گفته:

    سلام
    من برای تولد خواهرم از این سایت خرید کردم .تنوع تابو هاشئم واقعا بالا است . زیبایی این تابلو ها از نزدیک مشهود تر است

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      با سلام همراه گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت را تکمیل فرمایید باشما تماس خواهیم گرفت.

      پاسخ
  2. مریم علیزاده
    مریم علیزاده گفته:

    سلام … جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند. ممنون

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.