🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

سفارش مستقیم تابلو نقاشی منظره

تابلو نقاشی منظره از زیباترین انواع تابلوهای مربوط به جانداران است که در بازار انواع تابلو نقاش وجود دارد. در تهیه این تابلو از بهترین انواع رنگ روغن برای نقاشی استفاده شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

مرکز خرید تابلو نقاشی اکریلیک این محصول را با قیمت مناسب به دوستداران تابلوهای نقاشی به ویژه نقاشی پرندگان ارائه می کند و خریداران به راحتی در تماس با این مرکز می توانند آن را برای خود سفارش دهند تا در بهترین بسته بندی و اسرع وقت برای آنها ارسال شود.

سفارش مستقیم تابلو نقاشی منظره

راهنمای انتخاب تابلو نقاشی

راهنمای انتخاب تابلو نقاشی

تابلو نقاشی طبیعت وسیله دکوراتیو بسیار خاصی است که می تواند برای زیباسازی و ایجاد محیطی آرام در هر نوع فضایی کاربرد داشته باشد.

این تابلو به دلیل نقاشی یکی از زیباترین انواع پرندگان حس بسیار خوبی در همه افراد ایجاد می کند و کمتر کسی را می توان یافت که از زیبایی این پرنده را تحسین نکند.

این تابلو را می توان در فضاهای مختلف از جمله اتاق نشیمن یا پذیرایی قرار داد و هر چه ابعاد آن بزرگ تر باشد زیبایی بیشتری به محیط می بخشد و نظر ها را بیشتر به خود جلب می کند

تابلو نقاشی قوم می تواند در دفاتر شرکت های تجاری و به ویژه اتاق رئیس یا مدیر عامل نیز بسیار زیبا باشد و محیط دلنشین و آرامی را در ان فضاها به ویژه برای ارباب رجوع ایجاد می کند.

بیشترین تاثیر گذاری این تابلو در ابعاد بزرگ آن نمود بیشتری دارد بنابراین هنگام خرید حتما به تناسب ابعاد آن با فضایی که در آن قرار می گیرد توجه کنید.

نکاتی در استفاده از تابلوهای نقاشی

نکاتی در استفاده از تابلوهای نقاشی

تابلو نقاشی یکی از ارکان مهم در زیبا جلوه دادن محل کار و منزل می باشد و نشان دهنده حسن انتخاب، حسن سلیقه و همچنین زینت خانه شما به شمار می آید. تابلو نقاشی انواع متنوع و گوناگونی دارد که از جمله می توان به تابلو نقاشی آبرنگ اشاره نمود.

تابلو نقاشی آبرنگ یکی از زیبا ترین آثار هنری در دنیا به شمار می رود و امروزه طرفداران زیادی از سراسر کشور به خود جذب کرده است. البته خریداران باید نسبت به خرید بهترین نوع تابلو نقاشی آبرنگ اقدامات لازم را به عمل بیاورند.

تابلو نقاشی آبرنگ، طرح های مختلفی دارد و همین امر موجب شده تا خریداران قدرت انتخاب بیش تری برای خرید این محصول داشته باشند. از جمله طرح های متنوع تابلو نقاشی آبرنگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. تابلو نقاشی آبرنگ با طرح های طبیعت و فصول سال بسیار زیبا می باشد.
  2. تابلو نقاشی آبرنگ با طرح های مذهبی و مناسبتی نیز یکی از پر فروش ترین تابلو ها در کشور به شمار می آید.

شما نیز اگر خواهان کیفیت و کمیت به صورت همزمان هستید، نسبت به خرید تابلو های نقاشی آبرنگ اقدام کنید.

تابلو نقاشی در دکوراسیون خانه چه تاثیری دارد؟

تابلو نقاشی در دکوراسیون خانه چه تاثیری دارد؟ سوژه های تابلو نقاشی برجسته یا طبیعت جاندار هستند یا طبیعت بی جان. طبیعت جان دار به طرح هایی گفته می شود که از موجودات جاندار و یا منظره ها کشیده شده باشند. طرح هایی همچون درختان، پرندگان، انسان ها، پرتره، مناظر، دشت ها، کوه ها، گیاهان، گل ها، آبشار ها، زندگی جمعی انسان ها، آیین ها، جشن ها و… طبیعت بی جان به طرح هایی نسبت داده می شود که از وسایل و موجودات بی جان ترسیم شده باشند.

طرح هایی مانند آلات موسیقی، آشپزخانه، خانه های اشرافی، قوری ها، لیوان ها، عینک، تیر برق، ماشین ها، قطار ها، دوچرخه، کلبه ها، و… با توجه به مثال ها متوجه شدید که تابلو های نقاشی رنگ و روغن سوژه های مختلفی دارند.

هر چیزی که در اطراف ما قابل ترسیم باشد، می تواند به عنوان سوزه برای ترسیم تابلو مورد استفاده قرار بگیرد. حال تصور کنید که هر کدام از طرح ها را می توان با سبک های مختلفی به وسیله ی رنگ و روغن نقاشی کرد.

از سبک های نقاشی می توان به: کوبیسم، مدرن، کلاسیک، اسلامی، ایرانی، دارک، کودکانه، رئال، انیمه، واقع گرایانه، تخیلی، مینیمال و… را نام برد. هر کدام از این سبک ها ویژگی ها و زیبایی خاص خود را دارند.

بر اساس نوع متریال هایی که تابلو گل از آن ساخته شده است انواع مختلفی از این تابلو در بازار وجود دارد که از جمله آنها می ‌توان به تابلو بوم، تخته ‌شاسی، نقره و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد که در این میان تابلو بوم یکی از مرسوم ترین و در عین حال ارزانترین این تابلوها به شمار می رود.

فروش بدون واسطه تابلو نقاشی منظره

فروش بدون واسطه تابلو نقاشی منظره

فروش ویژه تابلو نقاشی پرتره توسط مرکز خرید این محصول صورت می گیرد و می تواند فرصت مناسبی برای کسانی باشد که می خواهند این تابلو را با قیمت ارزان تهیه کنند.

فروش ویژه این تابلو از طریق همین وب سایت انجام می شود و خریداران می توانند بهترین تابلو نقاشی با مشخصات دقیق آن از جمله ابعاد، نوع رنگ به کار رفته، قیمت و بسیاری از موارد دیگر را در مراجعه به این وب سایت مشاهده نمایند و به صورت اینترنتی سفارش دهند.

توجه داشته باشید که می توانید از شماره هایی که در این وب سایت آورده شده است می توانید مستقیما با این مرکز خرید ارتباط برقرار کنید و همه اطلاعات در مورد این تابلو و قیمت روز آن را دریافت نمایید و آن را سفارش دهید.

امروزه خرید و فروش تابلو نسبت به گذشته افزایش بی سابقه ای یافته است و افراد زیادی این محصول را خریداری می نمایند. البته توجه به این نکته ضروری است که تابلوی خریداری شده از اصالت بالایی برخوردار باشد و رنگ هایی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد دچار فساد نشده باشد.

خرید از مراکز معتبر این اطمینان را برای مشتری به عمل می آورد که محصول مورد نظر از کیفیت بالایی برخوردار است و این مسئله موجب افزایش فروش این مراکز خواهد بود. همچنین عمده فروشی این مراکز سبب شده است که مشتریان زیادی این محصول را به صورت انبوه خریداری نمایند تا از صرف هزینه اضافی معاف باشند.

کیفیت و مرغوبیتی که تولیدکنندگان حاذق و کارکشته به مشتریان خود ارائه می دهند از دیگر دلایلی است که به ارتقای فروش آن ها کمک می کند.

سایز بندی تابلو های مورد فروش متفاوت می باشد و با خریداری این محصول به صورت عمده می توانید به زیبا کردن اتاق کار یا خانه رویایی خود کمک کنید. پس از سفارش و خرید این محصول زیبا غافل نشوید.

فروش ویژه این محصول به صورت تلفنی یا اینترنتی فرصت ایده آلی برای خریداران نیز می باشد تا بتوانند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و بسیار راحت این تابلو را در هر آدرسی که مایل هستند دریافت کنند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
1 پاسخ
  1. آوا رهنمود
    آوا رهنمود گفته:

    سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنونم که وقت گذاشتید خیلی زیبا بود امیدوارم که همیشه موفق باشید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.