🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

شرکت بازرگانی تابلو رنگ و روغن

تابلو ها جزء اشیاء و وسایل تزئینی داخل منازل و محیط های کاری و اداری استقاده می شود. تابلو های زیبایی خاصی به محیط بخشیده و سادگی و یکنواختی را از بین می برد. تابلو های ممکن است مدل های مختلفی داشته باشد. یکی از با کیفیت ترین و زیبا ترین تابلو ها. تابلو رنگ و روغن است.

این تابلو ها دوام و کیفیت بسیار بالایی داشته و سالیان سال عمر می کند. شرکت بازرگانی تابلو رنگ و روغن، بهترین پ زیبا ترین تابلو های رنگ روغن را با قیمت های استثنائی به مشتریان و متقاضیان خود ارائه می کنند.

شرکت بازرگانی تابلو رنگ و روغن

انواع مختلف تابلو رنگ و روغن کار دست

انواع مختلف تابلو رنگ و روغن کار دست تابلو های رنگ و روغن مدل های مختلفی دارند و بسیار متنوع می باشند. تابلو های رنگ روغنی ممکن است طراحی های متفاوتی داشته باشند. یکی از پر طرفدار ترین تابلو های رنگ روغن، تابلو های طرح طبیعت است و طراحی طبیعت با رنگ روغن اثر هنری را دو چندان جذاب تر می کند. مدل دیگر تابلو های رنگ روغن طراحی های فرانسوی می باشد.

این طراحی ها شامل مرد و زن در باغ، بانوی پیانو زن، دختر و پسر بچه در حال بازی می باشند و شامل در طرفدار ترین طرح ها می باشند و سالانه تعداد زیادی از آن ها خریداری می شود. طرح های تابلو های رنگ روغن در زمینه طراحی پرتره می باشد. این طراحی ها شامل چهره نزدیک از افراد است. تابلو های رنگ روغن پرتره طرفداران زیادی داشته و بسیار شیک و زیبا می باشند. تابلو های رنگ روغن دیگر‌ در زمینه های مختلف و مطابق سلیقه افراد نیز تهیه می شوند.

فروش ویژه تابلو رنگ و روغن

فروش ویژه تابلو رنگ و روغن شرکت تابلو رنگ روغن، بهترین و با کیفیت ترین تابلو ها را در طرح های بسیار متنوع و مختلف و زیبا در ابعاد گوناگون به مشتریان و متقاضیان خود عرضه می کنند. فروش تابلو رنگ و روغن و قیمت نهایی آن ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

اولین و مهم ترین عامل در تعیین قیمت تابلو های رنگ روغن، سایز تابلو ها است. تابلو هایی که سایز بزرگ دارند نسبت به تابلو های کوچک تر قیمت بیشتری داشته و گران تر هستند.

عامل بعدی رنگ های استفاده شده در تابلو ها می باشد. رنگ های فرانسوی و نروژی استفاده شده در تابلو ها نسبت به رنگ های دیگر قیمت بیشتری داشته و گران تر هستند.

عامل بعدی نوع طرح های تابلو ها می باشد. طرح های طبیعت و پرتره نسبت به طرح های دیگر تابلو های رنگ روغن قیمت بیشتری داشته و گران تر خواهند بود.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.