🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو حجمی رئال

شرکت پخش تابلو حجمی رئال

از زیباترین انواع تابلو های نقاشی می توانیم به تابلو حجمی رئال اشاره داشته باشیم. انواع تابلوهای رئالیسم بیش تر از هر چیزی به واقعیت های موجود در جامعه می پردازند و از طرفداران خاص خود برخوردارند.  شرکت پخش انواع تابلو رئال این سری از محصولات را به سراسر نقاط کشور منتقل می کنند و افراد می توانند بدون دغدغه محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند. همچنین این شرکت ها نقاشی های با کیفیت را به کشورهای خارجه هم صادر می نمایند.

شرکت پخش تابلو حجمی رئال

منظور از تابلو حجمی رئال چیست؟

منظور از تابلو حجمی رئال چیست؟  نقاشی رئالیسم نقاشی است که هنرمند باید در آن هر آنچه را که می بیند ترسیم کند و از احساساتی گری پرهیز نماید. این نقاشی از قدمت بسیار زیادی برخوردار است. در سبک رئالیسم هنرمند باید زشت و زیبا را به همانگونه که می بیند ترسیم کند.

در این سبک هنرمند بدون هیچگونه کم و کاستی و یا هرگونه افکار عوام فریبانه چیزی را که می‌ بیند، ترسیم می نماید و از تخیلات دوری می کند. رئالیسم سبک عمیق و وسیعی دارد که برای اولین بار در قرن ۱۹ میلادی به وجود آمده است. در نقاشی هایی با این سبک، نباید هیچگونه اضافه کردن مفهومی به نقاشی روی دهد.

از معروف ترین نقاشان ایرانی این سبک می توانیم به کمال الملک و مرتضی کاتوزیان اشاره داشته باشیم. اما این سبک دارای شاخه های دیگری به نام رئالیسم سوسیالیست، فتورئالیسم و هایپر رئال است. برخی از افراد، سبک ناتورالیسم را هم جز این سبک می دانند.

این سبک در اروپا و روسیه از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و در نتیجه هنرمندان کثیری به این سبک روی آورده اند. هدف نقاش از کشیدن نقاشی به این سبک، جلوه دادن موضوعات عادی مردم کوچه و بازار است. از معروف ترین هنرمندان سبک رئال می توانیم‌ به گوستاو کوربه اشاره داشته باشیم. این نقاش در زمینه کاری خود می‌ گوید که هدفش از کشیدن نقاشی به این سبک شبیه‌ سازی اندیشه‌ ها و ظواهری است که به چشم می بیند. کوربه می‌ گوید که نمی‌ تواند فرشته ای را ترسیم نماید که تا به حال او را ندیده است.

قیمت خرید تابلو حجمی رئال ارزان

قیمت خرید تابلو حجمی رئال ارزان در جامعه افراد بسیاری هستند که نسبت به خرید تابلو حجمی از خود استقبال نشان داده‌ اند، به همین دلیل خرید تابلو حجمی بسیار خوب بوده و تقریباً در هر شهری فروشگاه هایی وجود دارد که افراد می توانند با مراجعه به آن ها نسبت به خرید این تابلوها اقدام نمایند.

اما قیمت تابلو حجمی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. تابلوهای نقاشان معروف، قیمت بیش تری نسبت به مابقی انواع تابلوها دارند، همچنین قیمت نهایی آن ها بستگی به سایز تابلو دارد.  شما با تهیه چند نمونه از این تابلو ها، می توانید خرید خود را اقتصادی تر کنید و با تخفیف ویژه ای مواجه شوید.

فروشگاه اینترنتی ما بهترین و زیباترین تابلوهای حجمی را با قیمتی ارزان در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با صرفه جویی در وقت و هزینه خود، نمونه ای از آن ها را خریداری نمایید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.