🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ روغن فانتزی

صادرات انواع تابلو رنگ روغن فانتزی

تابلوها بهترین نقش را در زیبایی دکوراسیون دارند و نصب آنها باعث می شود تا دکور شما جلوه خاصی پیدا کند. تابلو رنگ روغن فانتزی جز بهترین این تولیدات بوده که دارای طراحی ظریف و زیبا است. این نمونه در سایز و مدل های مختلف تولید می شود و توانسته هر سلیقه ای را با خود همراه سازد. صادرات تابلو رنگ روغن آن هم در مدل های مختلف باعث شده تا دامنه انتخاب برای مصرف کنندگان گسترده تر شود که در این صورت درآمد ارزی زیادی دارد.

صادرات انواع تابلو رنگ روغن فانتزی

آشنایی کامل با تابلو رنگ روغن فانتزی

تابلو رنگ روغن فانتزی

بهترین تابلو رنگ روغن فانتزی در کشور تولید می شود و می تواند بازارهای داخلی و خارجی را در دست بگیرد. این تابلو دارای ساختاری منحصر به فرد است و از بومی ظریف تشکیل شده که طراحی روی آن صورت می گیرد. رنگ های روغنی بسیار براق و درخشان هستند و استفاده از آنها باعث شده تا تابلو جلوه بی نظیری داشته باشد.

بعد از طراحی رنگ ها به سرعت خشک می شوند و ماندگاری زیادی هم دارند. برای طراحی این تابلو از منظره های طبیعی و چهره و … استفاده می کنند. این مصنوعات سایزبندی دارند و شما می توانید متناسب با مساحت محیط تابلو مورد نظر خود را انتخاب کنید. این تابلو دارای ماندگاری زیادی بوده و سطحی صاف دارد که به راحتی تمیز می شود.

رنگ های روغنی در مقابل آب هم دوام زیادی دارند. این تابلو جنبه تزیینی دارد و شما می توانید جزییات طرح را به راحتی مشاهده کنید.

قیمت روز تابلو رنگ روغن فانتزی

قیمت روز تابلو رنگ روغن فانتزی قیمت روز تابلو رنگ روغن فانتزی متفاوت بوده و بستگی به کیفیت و سایز و مدل آنها دارد. برای استعلام قیمت روش های مختلفی پیش روی مشتری قرار دارد و می تواند از طریق این سایت به راحتی نرخ های روز را مشاهده کند. این قیمت ها بر اساس کیفیت و نوع و نحوه و میزان فروش محصول مشخص می شود. به طوری که هر چه کیفیت بالاتر باشد علاوه بر دوام و ماندگاری بیشتر ارزش بالاتری را هم در بازار به خود اختصاص می دهد.

در حال حاضر نرخ ها روزانه در حال تغییر و افزایش هستند که دلیل این افزایش نرخ ها شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه می باشد. نمایندگی ها بهترین واسطه های میان تولید کنندگان و خریداران هستند که محصول را با نرخ هایی فوق العاده به فروش می رسانند.

تابلو ها در شرکت های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام قیمت های مختلفی را برای اجناس خود در نظر می گیرند. این کالا بیشتر به صورت عمده فروخته می شوند، چون فاکتور های بسته بندی به خوبی رعایت می شود. وجود برند های مختلف باعث شده در زمان استعلام با قیمت های متفاوتی روبه رو شوید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.