🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

صادرات تابلو رنگ روغن برجسته

تابلو رنگ روغن برجسته از جدیدترین تابلوهای نقاشی پرطرفدار است که در کشور توسط نقاشان حرفه ای تولید می شود و به صورت گسترده به سایر کشورها صادر می شود . می توان گفت تکنیک های اجراشده روی تابلوهای برجسته ایرانی بسیار حرفه ای می باشند که در نوع خود سبب شده از سوی تاجران مورد استقبال قرار گیرد و به کالای تجاری تبدیل شود . اگر علاقمند به هنر برجسته سازی تابلو با رنگ روغن هستید هرچه زودتر به این عرصه پا بگذارید و در رونق اقتصادی توسط صادرات تابلو برجسته ، سهیم باشید .

صادرات تابلو رنگ روغن برجسته

مهم ترین مشخصه تابلو رنگ روغن برجسته

مهم ترین مشخصه تابلو رنگ روغن برجسته برجسته بودن اجزای یک نقاشی روی سطح بوم ، چشم هر ببیننده ای را به خود خیره می کند . برجسته سازی تابلو حس واقعی بودن نقاشی را دو چندان می کند . تمام بخش های نقاشی ، گلبرگها ، امواج دریا ، ابرها و سنگها به صورت برآمده هستند و می توان زیر دست تمام آنها را لمس کرد . حجیم دار کردن یا بافت دار کردن نقاشی روی بوم از لحاظ بصری ، زیبایی بسیار زیادی دارد که سبب شده متقاضیان فراونی در انواع سلیقه ها برای آن پیدا شود .

ضمن حقیقی نمایی ، این تابلوها جلوه بخش دکوراتیو هستند و به زیبایی با هر مکانی ، مدرن یا کلاسیک ست می شوند . ممکن است شما این تابلوهای دلنشین را در محیطهای مختلف مانند هتل ها ، کافی شاپ ها و منازل دیده باشید .

مشخصه ی مهم و اصلی تابلوی برجسته ، رنگ بسیار فراوان بکار رفته در آن است . یک نقاش یا هنرآموز باید بداند برای خلق یک تابلوی برجسته باید مقدار فراوانی رنگ روغن در پالت خودش داشته باشد . می توان گفت چندین برابر یک تابلوی معمولی در تابلوی برجسته ، رنگ به کار می رود .

گاهی لازم است یک جعبه کامل رنگ را برای نقاشی کردن یک تابلو برجسته تمام کرد . رنگ مورد استفاده باید غلیظ باشد به صورت خمیری با استفاده از قلمو یا کاردک روی تابلو پیاده سازی شود . برای تعلیم و یادگیری لازم است کارآموزان و علاقمندان به نقاشی ، با رنگ روغن و پایه ی آن ، جنس بوم ، انواع قلموها و انواع تکنیکهای مربوط به برجسته سازی ، نحوه ادغام رنگها ، ترکیب سازی و …. آشنایی پیدا کنند .

فروشنده تابلو رنگ روغن برجسته

فروشنده تابلو رنگ روغن برجسته افراد خوش سلیقه برای زیبا کردن دکوراسیون خود به سراغ تابلوهای برجسته می روند . به این علت تابلو رنگ روغن برجسته را در بازار به وفور می بینیم . تنوع بالای این تابلوها سبب شده دست خریداران برای انتخاب بازتر باشد . فروشنده تابلو برجسته بهترین و باکیفیت ترین نقاشی ها را با قیمت کاملا مناسب و معین شده در اختیار مشتریان قرار می دهد . علاقمندان به تابلوبرجسته می توانند طرح موردنظر خود را به مراکز تولید سفارش دهند .همچنین می توانند از طریق سایت های مربوطه قبل از خرید استعلام قیمت کنند .

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.