🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

عرضه کنندگان تابلو گل برجسته اکریلیک

عرضه کنندگان مختلفی در زمینه عرضه تابلو گل برجسته اکریلیک در ایران فعالیت می کنند که بهترین و بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده تابلو گل برجسته اکرلیک شرکت و مجموعه فروشگاه های مختلفی را می توان برای آن نام برد. که این شرکت ها تجربه زیادی را در زمینه تولید و عرضه این محصولات دارد.

عرضه کنندگان تابلو گل برجسته اکریلیک

ارتفاع مناسب در نصب تابلو نقاشی

ارتفاع مناسب در نصب تابلو نقاشی اگر که در گالری های بزرگ فرانسه و آلمان دقت کنید می‌بینید که با توجه به فضای سالن و کارها سالن های ارائه اثرهای هنری طراحی های خاص خود را به خود میگیرند این سالن ها میتوانند دارای مدل و طرح مدرن باشد که برای ارائه اثرهای با اندازه و سایز مدرن ارائه می شود مناسب باشد.

در این سالن ها باید که اندازه آثار از حاشیه خود حدود ۲۰ تا ۵۰ سانت فاصله داشته باشد در این سالن ها باید فاصله بین کف تا حاشیه نقاشی حدود یک متر تا یک متر و نیم باشد آثار کلاسیک دارای طول بسیار بیشتری نسبت به آثار مدرن هستند.

بنابراین هر چه در اندازه و ارتفاع بالاتری نصب شوند باعث بیشتر دیده شدن کار میشود اگر که اثر مدرن باشد نیاز داریم که سایزه ارتفاع آن را پایین تر نسبت به آثار کلاسیک بیاوریم چون که آثار مادرن دارای قطع مربعی شکل هستند.

این آثار می‌توانند همچنین بر روی سکو های سه گانه نصب شوند های سه گانه دارای سایز بین یک متر تا یک مترو چهل سانتی متر می باشد سه گانه دارای نمای بیشتری نسبت به سبک های مدرن و سکوهای کلاسیک می باشند در نمایشگاه های ملبورن و نمایشگاه‌های بروز ت ما این نوع ارائه آثار رو شاهد هستیم.

در این سالن ها ارتفاع معمول چیزی بین ۷۰ تا ۱۲۰ سانت می باشد البته اگر که اثر ارتفاعی بیش از دو متر داشته باشد صد در صد باید ارتفاعی کمتر از ۷۰ سانت را در نظر گرفت در سالن ها و فضاهای کلاسیک می‌توان به ارائه اثر های کلاسیک و یا اثرهای حد واسط یعنی از طرحهای بین مدرن و کلاسیک اقدام کرد.

تولید کنندگان تابلو گل برجسته اکریلیک

تولید کنندگان تابلو گل برجسته اکریلیک فروشگاه های مختلف از تولید کنندگان تابلو گل برجسته پرتر کشوری هستند که سالهاست در این زمینه فعالیت دارند و می‌توانند بهترین محصولات را با کیفیت بسیار بالا و درجه یک به مشتریان و هنرمندان ارائه بکند.

از بین عرضه کنندگان تابلو گل برجسته دقت بیشتری را در تولید محصولات خود دارد و از هنرمندان برتر برای انجام کارها و سفارشات خود بهره می برد همچنین کیفیت مواد اولیه به کار رفته است.

در این شرکت ها بهترین مواد موجود در بازار امروز می باشد.نتخاب ارتفاع مناسب در نصب تابلو نقاشی می تواند کمک زیادی را به دیده شدن و زیبایی نقاشی بکند اینکه چگونه یک محصول به یک اثر هنری را بتوانید به بیننده و یا مشتری نشان بدهید باعث می شود که فرد بتواند بیشتر مجاب برای خرید محصول یا اثر هنری باشد، این اصول در این فروشگاه کاملاً وجود دارد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.