🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی مینیاتور

فروشگاه عرضه تابلو نقاشی مینیاتوری

هر فردی می خواهد برای خانه و یا محل کار خود، تابلویی انتخاب کند که از لحاظ شکل، طرح، رنگ و …. بسیار خاص باشد. تابلو های مینیاتوری یکی از بهترین انتخاب ها می باشد زیرا طرح ها و رنگ هایی که در آن بکار رفته است، بسیار جذاب است و باعث خیرگی هر بیننده ای می شود. در این مطلب می خواهیم به فروشگاه عرضه تابلو نقاشی مینیاتوری و موادری پیرامون آن بپردازیم.

تابلو نقاشی مینیاتور

 

تابلو نقاشی مینیاتوری را بیشتر بشناسید

تابلو نقاشی مینیاتور

اول قبل از اینکه به سراغ مشخصات تابلو نقاشی مینیاتوری برویم، می خواهیم کمی شما را با مفهوم مینیاتوری در نقاشی آشنا کنیم.

نام دیگر مینیاتور، نگار گری است. از همین نام می توانیم این موضوع را کاملا درک کنیم که این نقاشی مختص ایرانیان است و ایرانیان هستند که این هنر را به دیگر کشور ها رسانده اند. نکته ی اصلی در کشیدن یک نقاشی نگار گری و یا همان مینیاتوری، قوه ی تخیل است. به این منظور که نقاش، به هنگام کشیدن یک فضا و یا فضایی از طبیعت، از قوه ی تخیل خود استفاده می کند و نقاشیی را رسم می کند که در واقعیت وجود خارجی ندارد اما آنقدر زیبا و پر معنا رسم شده که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

پس حال که با مفهوم لغت مینیاتوری و مشخصات این تابلو آشنا شدید، به سراغ راه های شناسایی این تابلو در کنار دیگر تابلو های نقاشی می رویم.

  1. یک تابلوی مینیاتوری، از رنگ هایی در آن استفاده شده است که بهترین کیفیت را دارند. پس اگر می خواهید تابلویی در این حیطه خریداری کنید، توجه دقیقی به رنگ ها داشته باشید تا تابلوی تقلبی را از اصلی تشخیص دهید.
  2. تابلو های مینیاتوری که به دست نقاشان ایرانی کشیده شده اند، تمامی جزئیت را بسیار زیبا طراحی کرده اند و توهینی به طبیعت و یا فضا به مانند نقاشان گذشته نکرده اند. پس در این موضوع نهایت دقت را داشته باشید تا از نقاشان ایرانی حمایت کنید.

پس به طور کلی، تابلوی نگارگری و یا مینیاتوری، تابلویی است با رنگ های بسیار با کیفیت و زنده، طرح هایی که کاملا جذاب هستند و مناسب با روحیات هر فرد طراحی شده اند.

فروش تکی تابلو نقاشی مینیاتوری

فروش تکی تابلو نقاشی مینیاتوری فروش تابلو نقاشی، یکی از کار هایی بوده که از سال های بسیار گذشته تا به امروز انجام می شده اما متاسفانه امروز رونق بسیار کمتری دارد زیرا هزینه ها بسیار بالا رفته و تمامی افراد یک قشر جامعه نمی توانند نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. اما باز هم افرادی هستند که به فروش تابلو مینیاتوری با قیمت مناسب می پردازند تا هر فردی بتواند یکی از آن ها را در خانه و یا محل کار خود داشته باشد و از جلوه ی این تابلو لذت ببرد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.