🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو حجمی طبیعت

فروش انواع تابلو حجمی طبیعت

فروش انواع تابلو حجمی طبیعت در طراحی متفاوت و بی نهایت زیبا و چشم نواز با قیمت عمده و مستقیم از طریق فروشگاه های غیر حضوری میسر می باشد. المان های کاملا طبیعی در ساختار تولیدی این تابلوها به کار رفته بیننده با دیدن آن غرق در زیبایی می شود و خود را در آن فضا متصور می کند و حس خوبی به آن منتقل می شود.

تابلو حجمی طبیعت

 

روش ساخت تابلو حجمی طبیعت

تابلو حجمی طبیعت

برای تهیه این نوع تابلوها اصولا به یک قاب چوبی نیاز می باشد که خودتان نیز می توانید با حوصله اقدام به ساخت آن نمایید. حتما باید مسطح باشد و در واقع می توان گفت شما به یک جعبه چوبی مسطح نیاز دارید که دیواره های آن ارتفاع کمی دارند.

شما می توانید با ابزار و المان های مختلفی انواع منظره را خلق نمایید. با کمی جستجو در زندگی های قدیم می توانید خلاقیت خود را به تصویر بکشید. استفاده از شاخه درختان، ظروف مسی کوچک یا سفال، آجر، سنگ، پوست درخت، رنگ، خاک اره و… می شود بهترین تصاویر را خلق نمود.

فقط کافی است وارد طبیعت که می شوید با دقت بیشتری به آن نگاه کنید و آنچه که نظرتان را جلب می کند بلافاصله برای استفاده در تابلو آن را جمع آوری نمایید. علاقه و پشتکار و حوصله در این آثار حرف اول و آخر را می زند.

ابعاد تابلو متناسب با نوع کاری که می خواهید انجام دهید باید لحاظ شود. معمولا برای اینکه جلوه بهتری داشته باشد از رنگ و اسپری براق کننده نیز در پایان کار استفاده می شود که زیبایی آن را مضاعف می نماید.

قیمت روز تابلو حجمی طبیعت

تابلو حجمی طبیعت

تابلوی حجمی طبیعت اغلب با استفاده از ابزاری که در طبیعت یافت می شود به تصویر کشیده می شود و در این جا فقط ذوق و سلیقه و خلاقیت هنرمندان نمود پیدا می کند. قیمت کلی با حذف واسطه ها امکان خرید خوبی را برای علاقمندان و خریداران فراهم می آورد.

خیلی از افراد تمایل به خرید انواع این آثار هنری دارند. در واقع می توان گفت که افراد می توانند خرید عمده داشته باشند و در صورت تمایل اقدام به تک فروشی نمایند.

اصولا در ساخت این تابلو از چسب چوب، شاخه درختان و پوسته درخت و… هر آنچه در طبیعت یافت می شود است به شکل خلاقانه ای استعمال می شود و نمادی از یک زندگی کاملا نرمال و آثار طبیعت را به تصویر می کشد.

قیمت تابلو حجمی در قیاس با نرخ تکی آن بسیار کمتر و مناسب تر است. فروش تابلو حجمی در طراحی گوناگون و ابعاد مختلف با استقبال بسیار خوبی در بازار مواجه است و افراد زیادی جذب آن شده اند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.