🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ روغن سلطنتی

فروش تابلو رنگ روغن سلطنتی ایتالیایی

تابلو رنگ روغن سلطنتی جز بهترین و شیک ترین لوازمی است که استفاده از آن در طراحی ساختمان می تواند به دکوراسیون جلوه فوق العاده ای ببخشد. این تابلو که در طرح و رنگ و سایزهای مختلف تولید می شود توانسته هر سلیقه ای را به خوبی پوشش دهی کند و امروزه مورد استقبال علاقه مندان قرار بگیرد.‌ فروش این تابلو ایتالیایی به صورت عمده و تکی صورت می گیرد و در این صورت افراد می توانند بر اساس نیاز و بودجه خود خرید را انجام دهند.

فروش تابلو رنگ روغن سلطنتی ایتالیایی

مشخصات تابلو رنگ روغن سلطنتی ایتالیایی

تابلو رنگ روغن سلطنتی

تابلو رنگ روغن مدرن بیشتر سبکی سلطنتی ایتالیایی دارد و مشخصات فوق العاده ای را از آن خود کرده است که در زیر به چند مورد از این مشخصه ها اشاره می کنیم.

  • سبک طراحی این تابلو خاص بوده و هنرمند برای کشیدن آن تمام جزییات را به خوبی طراحی می کند تا بتواند نظر بیننده را جلب کند.‌
  • برای کشیدن این نقاشی از رنگ های روغنی که بسیار براق و درخشان هستند استفاده می شود که در شب و روز جلوه خاص خود را دارد.
  • پس از اتمام کار تابلو درون قاب زیبایی قرار می گیرد تا نصب آن به راحتی انجام شود.
  • رومی که نقاشی روی آن کشیده می شود دارای ضخامت بالا بوده و رنگ به خوبی درون بافت آن نفوذ می کند.
  • در این هنر زیبا رنگ های متنوعی استفاده می شود و کنار هم قرار گرفتن رنگ های تیره و روشن باعث شده تا کار جلوه بهتری پیدا کند.

قیمت تابلو رنگ روغن سلطنتی مدرن

قیمت تابلو رنگ روغن سلطنتی مدرن قیمت تابلو رنگ روغن سلطنتی مدرن به سایز و نوع رنگ و طرح آن بستگی دارد. هر چه کار کیفیت بیشتر و ظرافت بالاتری داشته باشد مسلما نرخ بیشتری را هم به خود اختصاص می دهد. هر چه تابلو سایز بزرگتری داشته باشد مواد مصرفی و زمان صرف شده هم بیشتر است و بدین ترتیب قیمت بالاتری هم دارد.

نرخ این آثار هنری در بازار دچار نوسان است و نرخ ثابتی ندارد و شما می توانید قیمت های بروز را دراین سایت مشاهده کرده و مطابق با آنها خرید ایده آل خود را انجام دهید. اتحادیه با تعیین قیمت سعی می کند تا از افرایش بی رویه قیمت ها جلوگیری کرده و بدین ترتیب ثبات خاصی به بازار ببخشد.

تورم و شرایط حاکم بر بازار باعث شده تا طی سال های اخیر قیمت ها به طور قابل توجهی افزایش یابد که این امر بر بازار خرید و فروش تاثیر زیادی می گذارد. فروش آن به صورت عمده و جزیی مطابق با نیاز و مصرف مشتریان صورت می گیرد و به دلیل مناسب بودن نرخ عمده بیشتر مشتریان به این شیوه عرضه گرایش پیدا کرده اند تا بتوانند در هزینه ها صرفه جویی کنند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.