🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت تابلو دکوراتیو اکریلیک

تابلوهای زیادی ساخته می شوند ودرانواع مختلفی وجود دارد درطرح های مختلف وجنس های گوناگون در بازار می بینیم که یکی از اینها تابلو دکوراتیو اکریلیک است. تابلو ها در واقع برای خانه ها هستند تا زیبایی آنها را زیاد کنند وهنگام نگاه کردن حس خوبی به ما بدهند وروی دیوار خانه ها نصب می شوند که این نوع تابلو کار دست است واز طریق نقاشی روی تابلو ایجاد می شود. تابلوهای نقاشی که دربازار وجود دارد قیمت زیادی دارد که هرکسی تمی تواند بخرد ولی تابلو دکوراتیو بخاطر ساخت راحت آنها قیمت های آنها مناسب تر است .

قیمت تابلو دکوراتیو اکریلیک

خصوصیات تابلو دکوراتیو اکریلیک چیست؟

خصوصیات تابلو دکوراتیو اکریلیک چیست؟ در ساخت تابلو دکوراتیو اکریلیک در واقع یک نوع تابلو نقاشی است که روی آنها طراحی شده است ودرساخت آنها از پارچه کنواس استفاده شده است وروی یک تکه چوب قرار گرفته است.

تابلو دکوراتیو همان طور که از اسمش پیداست برای دکور منزل ،محل کار ،سالن ها ،مطب ها ،استفاده می شود وزیبایی خاصی به محل می دهد .

برای ساخت تابلوهای دکوراتیو بعد از آن که طرح مشخص شد وروی این پارچه های کنواس کشیده شد روی قالب های چوبی قرارمی دهند ومنگنه می کنند وتبدیل به یک دکوراسیون برای منزل ما می شود .

هم چنین برای ساخت تابلو اکریلیک روی پارچه کنواس نقاشی می کنند بارنگ های زیبای اکریلیک وبه شکل های گوناگون در می آورند .این تابلو ها را درانواع مختلف می سازند مدرن وسنتی وبرجسته ومعمولی.

تابلوهای دکوراتیو نور ،تابلو بوم ،تابلوهای چند تکه ویک تکه هم می سازند .برای نصب تابلو ها باید نکاتی درنظر داشته باشیم اول اینکه برای سقف های بلند تابلو بزرگتر بگیریم. و برای سقف های کوتاه تابلو کوچکتر بگیریم حتما نباید دربالاترین نقطه نصب شودوهرجا که نورگیر خوبی داردبهترین جا برای نصب است .

توزیع تابلو دکوراتیو اکریلیک

توزیع تابلو دکوراتیو اکریلیک قیمت تابلو دکوراتیو نسبت به بقیه تابلوهایی که دربازار موجوداست کمتر است ودر همه نمایشگاه ها این نوع تابلوها وجود دارند.این تابلوها بسیارسبک هستند ودرهرجایی از دیواره راحتی نصب می شود وجلوه خیلی خوبی هم دارند .

تبلیغات زیادی در اینترنت فروش وآگاهی مردم درباره این تابلوها وجود دارد.وهنرمندان زیادی این تابلو هارا می سازند وبه فروش می گذارند وکسب درآمد می کنند . طرح هایی زیبا دارند وبخاطر استفاده از رنگ اکریلیک که زود خشک می شود می توان زودتر آنها را طراحی کرد. رنگ های اکریلیک تنوع زیادی هم دارند توزیع تابلو دکوراتیو درهمه نمایشگاه های ایران وجود دارد . و تمامی طرح های آنها قابل دیدن است وقبل از خرید می توان خوب آنها را بررسی کرد با خیال راحت خرید .خرید به صورت عمده آنها برای فروش به صرفه تر خواهد بود تا تکی آنها.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.