🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت روز تابلو دکوراتیو ورق طلا

تابلو دکوراتیو ورق طلا نوع خاص تابلو بوده که با استفاده دستگاه چاپ دیجیتال بر روی پارچه خاصی به نام کنواس طرح های هنری بسیار زیاد و خاصی چاپ می شود و همانطور که از نامش پیداست مزین به ورق طلا شده است. از عوامل اصلی اثر گذار بر قیمت تابلو دکوراتیو ورق طلا می توان به کیفیت چاپ، نوع طرح، اندازه و قیمت روز طلا اشاره کرد. در صورت تمایل به آگاهی از قیمت روز تابلو دکوراتیو ورق طلا می توانید ما در تماس باشید.

قیمت روز تابلو دکوراتیو ورق طلا

انواع تابلو دکوراتیو ورق طلا روی بوم

انواع تابلو دکوراتیو ورق طلا روی بوم تابلو دکوراتیو ورق طلا روی بوم در واقع نوع خاصی از تابلو بوده که با استفاده دستگاه چاپ UV بر روی پارچه ای به نام کنواس چاپ می شود. از طرفی تزئین این تابلوها می تواند آن ها را بسیار لاکچری و خاص کند و برای ساختمان های لوکس و لاکچری بسیار مناسب می باشد. یکی از مزیت های اصلی این نوع تابلو تنوع بسیار بالای آن ها می باشد که می تواند طیف وسیعی از سلایق مختلف و کاربردها را پاسخ گو باشد. اگر بخواهیم این تابلو ها را از نظر ظاهری بررسی کنیم، آن ها به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. تابلو دکوراتیو یک تکه
  2. تابلو دکوراتیو چند تکه حال اگر بخواهیم این نوع تابلوها را بر اساس نوع کاربرد آن تقسیم کنیم، شامل موارد ذیل می شود:
  3. تابلو دکوراتیو مدیریتی
  4. تابلو دکوراتیو جهت استفاده در اتاق کودک
  5. تابلو دکوراتیو اتاق خواب
  6. تابلو دکوراتیو تبلیغاتی و … که با توجه به نوع کاربرد می توان از آن ها استفاده نمود.

حال اگر بخواهیم این نوع تابلوها بر اساس نوع طرح تقسیم بندی کنیم همانند سایر اثرهای هنری، این تابلو ها شامل سبک های مختلف از جمله رئالیسم، سورئالیسم، کوبیسم و بسیاری از موارد دیگر می شود. همچنین بر اساس نوع طرح هم دارای انواع مختلفی مانند طرح چهره، طرح گل و طبیعت و بسیاری از موارد دیگر می شود.

خرید انواع تابلو دکوراتیو ورق طلا

خرید انواع تابلو دکوراتیو ورق طلا تابلو دکوراتیو ورق طلا می تواند یک اثر بسیار ویژه و تزئینی باشد که می تواند جلوه و زیبایی خاصی به محل مورد نظر ببخشد. همچنین مزین شدن این تابلوها به ورقه های طلا به همراه طرح زیبای آن ها می تواند زیبایی آن ها را دوچندان کند.

تمامی این عوامل باعث شده تا بازار فروش تابلو دکوراتیو ورق طلا بسیار مطلوب و پررونق باشد. در نتیجه این عوامل می توان گفت که خرید انواع تابلو دکوراتیو ورق طلا می تواند انتخابی بسیار مناسب و آگاهانه باشد چرا که می تواند زیبایی و جلوه بینظیری به محیط منزل و با هر مکان دیگری ببخشد. در صورت تمایل به خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.