🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت عمده تابلو رنگ روغن 100*70

تابلو رنگ روغن از تابلو های مورد استفاده برای نقاش، می باشد که طرح های مختلف رابا الهام گرفتن از طبیعت یا چهره خاص یا موضوع مورد علاقه ای را به تصویر می کشد. در فروشگاه مرکزی ما، انواع تابلوها در سایز و جنس مختلف به فروش می رسد. یکی از محصولات ما، تابلو رنگ روغن در اندازه 100* 70 می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تابلو رنگ روغن 100*70 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت عمده تابلو رنگ روغن 100*70

آشنایی با انواع تابلو رنگ روغن از نطر ابعاد

آشنایی با انواع تابلو رنگ روغن از نطر ابعاد تابلو رنگ روغن بر اساس مواد اولیه و الیاف به کار رفته در آن به درجات و در ابعاد مختلف تولید می شود. انتخاب اندازه تابلو رنگ روغن برای فضای موردنظر، بسیار مهم می باشد. چرا که اگر تابلو، برای فضای موردنظر بزرگ باشد دکور منزل، ناهمگون می شود. از مهمترین عوامل برای تعیین اندازه تابلو، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• فضا : هر چقدر فضای خانه بزرگتر باشد بهتر است از تابلوی بزرگتر استفاده شود.

• شکل و ابعاد دیوار : اگر دیوار منزل ما مستطیل می باشد باید تابلو نقاشی عمودی مورد استفاده قرار گیرد . اگر دیوار افقی باشد بهتر است از تابلوی افقی استفاده کنیم

• اندازه سقف: هر چقدر ارتفاع سقف کوتاه تر باشد، تابلوی کوچکتر و افقی مناسبتر می باشد. به همین خاطر در هنگام خرید تابلو باید موارد بالا را در نظر داشته باشید تا فضای خانه شما شکیل تر و شیک تر به نظر برسد.

تولیدکنندگان تابلو رنگ روغن، تابلوهای مختلفی از لحاظ ابعاد، تولید می کنند تا مطابق با فضای محل مورد استفاده شما باشد. انواع تابلو رنگ روغن در ابعاد متفاوت زیر موجود است که عبارتند از:

• 100 * 70

• 60 * 50

• 56 * 46

• 70 * 50

• 100 * 80

• 90* 70

• 80 * 60

• 70 * 70

قیمت فروش تابلو رنگ روغن 100*70

قیمت فروش تابلو رنگ روغن 100*70 فروش تابلو رنگ روغن 100 * 70 در نمایندگی های مجاز ما انجام می گیرد. تولیدکنندگان ما، با استفاده از بهترین مواد اولیه و به کار گیری پیشرفته ترین دستگاه ها، محصولی با کیفیت تولید و روانه بازار می کنند. شما می توانید برای خرید عمده این تابلو، به صورت مستقم، به فروشگاه ما مراجعه کنید و آن را حضوری خریداری نمایید.

همچنین می توانید با مراجعه به پایگاه اینترنتی ما، این محصول با کیفیت را، به صورت آنلاین سفارش دهید و با قیمت ارزانتر از بازار، از ما تهیه نمایید. به علت اینکه ، تابلو رنگ روغن 100 * 70 را در حجم کلی خریداری می کنید هزینه حمل و نقل آن نیز به نسبت حجم خرید، پایین می آید. همچنین به علت حذف واسطه بین تولیدکننده و مصرف کننده، محصول ما با قیمت مقرون به صرفه به دست شما می رسد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.